Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، از استقرار بیمارستان صحرایی در مرز مهران و خدمات دهی ۲۴ ساعته به زائران اربعین حسینی خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، سردار جمال شاکرمی در حاشیه  بازدید‌حجت الاسلام الله نور کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام از مرز مهران  اظهار داشت: بیمارستان صحرایی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با استقرار بیمارستان صحرایی و بسیج کادر درمانی و پزشکی خود به صورت 24 ساعته به زائران اربعین حسینی ارائه خدمات می‌دهد و در این راستا تمام امکانات را مهیا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: بیمارستان صحرایی سپاه امیرالمومنین(ع) دارای بخش‌های اتاق جراحی، رادیولوژی، داروخانه سیار، بستری زنان و مردان و اورژانس  بوده و تمام خدمات آن رایگان است.

شاکرمی در ادامه افزود:سپاه  امیرالمومنین(ع) استان ایلام با در خواست دانشگاه و موافقت سردار سلامی فرمانده کل سپاه، یک سامانه 38 تخت خوابی بیمارستان صحرایی را با امکانات اتاق عمل، رادیولوژی، آزمایشگاه و سایر امکانات پاراکلینیک و مجموعه اورژانس با 20 تخت اورژانس را در مرز مهران راه اندازی کرده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام افزود:  سامانه ثابت اورژانس اتوبوسی  در مرز مهران مستقر شده است و همچنین ارتش هم یک پست اورژانسی را  در مرز مهران دایر کرده است.

بازدید سرزده فرمانده ناجا از مرز مهران / سردار اشتری: برای بازگشت زائران اربعین آمادگی کامل را داریمنیروهای هلال احمر به اندازه کافی در مرز مهران مستقر هستندبازدید سرزده فرمانده ناجا از مرز مهران/ بررسی میدانی از اهداف سفر است

به گزارش تسنیم، مرز مهران، نزدیک‌ترین مرز به عتبات عالیات بوده و تا بغداد 23 کیلومتر فاصله دارد به‌همین دلیل هرساله بسیاری از زائران اربعین حسینی از این طریق به میهن باز می‌گردند و در شرایط فعلی نیز برای جلوگیری از هرگونه نا هماهنگی و مدیریت پاندمی کرونا تدابیر ویژه‌ای برای بازگشت زائران اربعین حسینی در این مرز از سوی مقامات کشوری و منطقه‌ای اندیشیده شده است.

انتهای پیام/180/ی

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس زائران اربعین حسینی سپاه امیرالمومنین ع بیمارستان صحرایی مرز مهران استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۰۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی اکبر حسینی محراب در نشست ستاد اربعین حسینی خوزستان که امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل سرسرای استانداری برگزار شد، گفت: مدیران استان باید چندبرابر برنامه‌ها و طرح‌های خود برای موضوع اربعین و آماده‌سازی خوزستان به منظور استقبال از زائران اربعین حسینی وقت و انرژی بگذارند.   وی بر پیش‌بینی و استفاده از امکانات برای ارائه خدمات به زائران در استان به بهترین شکل تاکید کرد و افزود: مسئولان کمیته‌های اربعین حسینی باید طرح‌های هر بخش مربوط به خود را حل کنند.   حسینی محراب با تاکید بر دستگاه‌های استان خوزستان برای استفاده از همه امکانات و تجهیزات خود برای فراهم‌سازی شرایط استقبال از زائران حسینی، ادامه داد: در حال حاضر اولویت استان بحث آماده‌سازی مسیر اربعین حسینی و طرف دیگر آماده‌سازی مرز‌ها برای برگزاری مراسم با شکوه اربعین حسینی کشور عراق است.   استاندار خوزستان اضافه کرد: علاوه بر آماده سازی مکان‌های اسکان زائران حسینی در ورودی‌های استان، باید از فضای مدارس، مساجد و یا مواکب در این ایام استفاده شود.   وی موکب‌داران را گرداننده اصلی اربعین حسینی دانست و گفت: مسئولان وظیفه ایجاد زیرساخت برای مواکب را دارند.   ولی الله حیاتی، معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان در ادامه این نشست گفت: در مراسم اربعین حسینی پارسال به همه صنایع و دستگاه‌های استان ابلاغ شد که ناوگان حمل و نقل خود را برای جابه جایی زائران استفاده کنند و برای امسال نیز باید این دستور صادر شود.   وی افزود: روسای کمیته‌های اربعین حسینی برنامه‌ها و طرح‌های مربوط به حوزه کاری خود را زمان‌بندی کنند تا بر اساس زمان باقی مانده اقدامات لازم انجام شود.   حیاتی ادامه داد: همه طرح‌های مربوط به آیین پیاده‌روی اربعین حسینی باید تا یکم مرداد امسال به پایان برسد.   خوزستان از جمله استان‌های کشور است که در ۱۳ سال اخیر میزبان و مسیر تردد زائران حسینی در ایام اربعین بوده است.

دیگر خبرها

  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان
  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته