Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی سیدعلی بابایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ۲ مرکز واردات غیرمجاز غذای حیوان های اهلی، خوراک و مکمل آبزیان علاوه بر قاچاق نسبت به بسته بندی مجدد و لیبل گذاری محصول های تاریخ منقضی اقدام می کردند.

وی ادامه داد: پس از تشکیل پرونده برای متصدیان سودجو آنان برای اقدامات تکمیلی به مراجع قضایی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدعلی بابایی با بیان اینکه در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبارزه با قاچاق کالا سرلوحه کار این اداره کل قرار دارد، گفت: باید تمام تلاشمان را در حوزه مبارزه با کالای قاچاق که نقش پررنگی در حمایت از کالای تولید داخل و جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور دارد به کار گیریم.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه مبارزه با قاچاق کالا به طور قطع نواقصی وجود دارد که باید با نیت اثرگذاری و نتیجه گیری این نواقص و مشکلات را برطرف سازیم. 

سیدعلی بابایی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف در زمینه های مختلف دامپزشکی مراتب را برای رسیدگی به  اداره کل دامپزشکی استان تهران اطلاع دهند.

برچسب‌ها آبزیان دریایی کلاهبرداری حقوق حیوانات سازمان دامپزشکی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آبزیان دریایی کلاهبرداری حقوق حیوانات آبزیان دریایی کلاهبرداری حقوق حیوانات سازمان دامپزشکی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۰۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۷ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی از کشف مقادیر چشم گیری کالای قاچاق در نوار مرزی این استان خبر داد و افزود: مرزداران با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیر‌های عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، طی عملیات دقیق و منسجم موفق شدند تعداد ۴ هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو، و چندین قلم کالای قاچاق دیگر را کشف کنند.

سردار محمد احمدی اظهار کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۱۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، که در این عملیات ۳ نفر متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف و با تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • کشف ۱۷ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • طرز تهیه کباب ترش تابه‌ای، یک غذای فوق‌العاده خوشمزه