Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول گروه جهادی شهید همدانی گفت: این گروه جهادی با برگزاری پویش مشق احسان توانست ۱۵۰ بسته نوشت‌افزار را به دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه همدان اهدا کند.

علی معتبرنیا، مسئول گروه جهادی شهید حاج حسین همدانی در گفتگو با خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، از اجرای پویش مشق احسان به همت این گروه جهادی در همدان خبر داد و گفت: در این پویش ۱۵۰ بسته نوشت افزار به دانش آموزان نیازمند مقاطع ابتدایی و متوسطه اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معتبرنیا با اشاره به اینکه این پویش با همکاری قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برگزار شد، ادامه داد: برای تهیه هر بسته مبلغ ۲۰۰ هزار تومان هزینه شده که در مجموع توانستیم تا ۳۰ میلیون تومان برای این پویش هزینه کنیم.


مسئول گروه جهادی شهید حاج حسین همدانی بیان کرد: این بسته‌ها شامل اقلامی مانند کیف، دفتر، مداد رنگی و دیگر اقلام نوشت افزار بوده است.


وی با اشاره به اینکه پویش مشق احسان از ۴ سال قبل به صورت مداوم به همت جهادگران گروه جهادی شهید همدانی اجرا می‌شود، گفت: سال گذشته با توجه به مجازی بودن آموزش در مدارس، ۱۴ دستگاه تبلت تهیه کردیم و به دانش آموزان محروم تحت پوشش این گروه جهادی هدیه دادیم.


معتبرنیا گفت: همچنین سال گذشته و امسال توانستیم حدود ۵۰۰ جلد کتاب کنکوری جمع آوری و به دانش آمزوان اهدا کنیم.


وی خاطرنشان کرد: از سال گذشته دانش آمزوان مستعد در مقطع دبیرستان را شناسایی کرده ایم و تا الان ۱۴ نفر از این دانش آموزان با بورسیه تحصیلی کردیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی همدان دانشگاه صنعتی همدان گروه جهادی شهید همدانی گروه جهادی شهید دانش آموزان نوشت افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۱۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب، حجت‌ الاسلام رازیانی در  مراسم توزیع اقلام مورد نیاز فقرا تحت عنوان پویش دست های مهربانی که با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان و فرماندار شهرستان سنندج و مدیر کل اموال تملیکی برگزار شد، اظهار داشت: تشکل های دینی رکن اصلی کمک به فقرا و نیازمندان هستند.

وی افزود: در پویش دست های مهربان تشکل های دینی در تمامی مراسمات و مباحثی که همیشه در طول سال به وجود می آید پیشقدم و مؤثر بودند؛ چه در مراسمات، مناسک و شعائر و چه در حوادث و وقایع طبیعی مانند زلزله که پیش می آید؛ الحمدلله همیشه این تشکل های دینی پیشقدم و فعال و تأثیرگذار در عرصه ها بوده اند.

حجت الاسلام رازیانی بیان کرد: به همت و همیاری و کمک سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان اموال تملیکی کشور در راستای آن رسالت اجتماعی و در راستای محرومیت زدایی در مناطق محروم اقدام به تهیه بسته های پوشاک برای خانواده های نیازمند و فقرا کرده اند.

وی تصریح کرد: در اجرای طرح پویش دست های مهربانی و در این مرحله ۵۰۰ بسته پوشاک مهیا شده که این بسته ها بعضا کمی متفاوت هستند و ۶ تا ۷ قلم لباس اعم از بلوز، شلوار، کاپشن و وسایلی در این زمینه و یک جفت کفش و یک بسته لوازم التحریر به ارزش چهل میلیون ریال در هر کدام از این بسته ها تعبیه شده است که توسط تشکل های دینی و با همکاری کمیته امداد و سازمان بهزیستی بین افراد نیازمند شناسایی و توزیع می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم 
  • حل مشکل املای دانش‌آموزان با طرح بازی و ورزش معلم سمنانی
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم
  • آزادی سرکارگر یزدی از زندان با کمک اهالی «دوشنبه‌های رهایی»
  • تحولات جامعه به دست معلمان رقم می‌خورد
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی