Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@12:39:13 GMT

تجربیات ارزنده پیشکسوتان دفاع مقدس نگارش شود

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۴۱۰۸۱

تجربیات ارزنده پیشکسوتان دفاع مقدس نگارش شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس استان خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: استعدادها در وجود انسان خفته است و خداوند می‌خواهد استعدادهای خفته را احیا کنید تا حیات عقلانی، علمی، وجدانی، سیاسی، اجتماعی، نظامی و اقتصادی جامعه رشد کند.

وی بیان داشت: جامعه مرده و در دست بیگانگان که در آن از فطرت، حیات عقلاتی و علمی خبری نیست طبعاً از آن کاری ساخته نیست لذا جهاد و دفاع و در دست بیگانه نبودن جامعه زمینه‌ای است که جامعه می‌تواند رشد پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه جامعه‌ای که در دست بیگانگان بود و از خود هیچ نداشت با انقلاب اسلامی احیا شد، تبیین کرد: خطر بزرگ بی‌تفاوتی در کمین جامعه است.

عبادی اضافه کرد: عدم پایبندی به امر خدا و رسول مبادا موجب لغزش و فتنه‌ای شود که اگر این لغزشگاه پیش بیاید دیگر تنها شامل مقصرها نمی‌شود بلکه همه جامعه را فرا می‌گیرد.

وی بر لزوم نوشتن تجربیات پیشکسوتان دفاع مقدس جهت فراموش و از بین نرفتن این آثار تأکید کرد و افزود: باید بترسیم از اینکه دستاوردهای عظیم انقلاب به دست من و شما ضایع شود و ما این تجربه تلخ را در صدر اسلام داشته‌ایم.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی خطاب به پیشکسوتان بسیجی، مطرح کرد: جامعه و نسل آینده خود را با دفاع و جهاد کمک کردید در ثواب همه آن‌ها شریک هستند زیرا هیچ بنیانی مهم‌تر از بنیان استقلال نیست اما شرطش این است خود ما مستقل سعی کنیم همه تصمیم‌گیری های ما در راستای امر خدا و رسولش باشد.

عبادی با تأکید بر اینکه اگر دشمن بر جامعه‌ای تسلط پیدا کند دیگر حد و مرزی برای ظلم و جنایت در حوزه‌های مختلف ندارد، گفت: اگر دشمن مسلط شود هیچ چیز نخواهیم داشت لذا باید همه امور باید بر اطاعت خدا و رسول تنظیم شود تا عزت کشور همواره پابرجا بماند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس انقلاب اسلامی خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۱۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز

پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس "سید علاءالدین اسدپور" امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز مورد استقبال خانواده شهدا و مردم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • غدیر، اصل و اصول مهندسی دین خداست
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود