Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛ هاشم داداش پور به عنوان معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان منصوب شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبزاری تسنیم، زلفی‌گل وزیر علوم  با صدور حکمی، هاشم داداش پور را به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان منصوب کرد.

متن حکم انتصاب هاشم داداش پور به این شرح است؛

جناب آقای دکتر هاشم داداش پور

سلام علیکم؛

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی در آموزش عالی، به موجب این حکم به مدت دو سال به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است در راستای تحقق اهداف اسناد بالا دستی نظام، به ویژه عملیاتی سازی راهبردهای طرح شده در سند دانشگاه اسلامی و" بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی" در حوزه علم و فناوری و برنامه ارائه شده به مجلس شورای اسلامی، با به کار گیری همه ظرفیت های آن سازمان و همکاری و هم افزایی همکاران ستادی و معاونت های دانشجویی موسسات آموزش عالی، برای ارائه تسهیلات و خدمات شایسته به دانشجویان گرامی، ساماندهی مناسب امور مربوط به تبادل دانشجو و خدمات دانشگاهی با کشورها، در جهت تحقق دیپلماسی و مرجعیت علمی، ساماندهی امور مربوط به اعطای بورس های تحصیلی داخل و خارج از کشور و سایر ماموریت ها و امور محوله با " رویکرد تحول گرا و دانش بنیان"، موفق باشید.

باحکم وزیر علوم؛ رئیس مرکز جذب اعضای هیأت علمی منصوب شدوزیر علوم: ‌مسیر ‌دانشگاه‌ها را به سمت پیشرفت علمی ایران تغییر می‌دهیم / بر‌اساس ‌منویات رهبر انقلاب حرکت می‌کنیم

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

هاشم داداش پورعضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس بوده و از سوابق اجرایی وی میتوان به مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، مدیرکل دفتر وزارتی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، معاون فرهنگی دانشگاه تربیت مدرس و … اشاره کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین طی نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های غلامرضا غفاری سرپرست سابق سازمان امور دانشجویان در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت علوم سازمان امور دانشجویان وزارت علوم سازمان امور دانشجویان رئیس سازمان امور دانشجویان منصوب وزیر علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۱۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان سنجش: داوطلبان متخلف بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم می شوند

به گزارش صدای ایران،عبدالرسول پورعباس، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش کشور، با اشاره به تخلفات آزمون سراسری اظهار کرد: امسال ۴ مورد تخلف در آزمون سراسری از سوی داوطلبان گزارش شده، سال گذشته این رقم حدود ۱۰۰۰ مورد بود، امسال با استفاده از تجهیزات ضریب تخلفات کاهش داشته است.

معاون وزیر علوم بیان کرد: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • اختصاص ردیف بودجه‌ای به ۳۰ دانشگاه برتر
  • وزیر علوم: پلیس آمریکا آزادی را در برخورد با دانشجویان معترض لگدمال کرد
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • جامعه دانشگاهی در برابر جنایات رژیم غاصب اسرائیل سکوت نمی‌کند
  • جامعه دانشگاهی در مقابل جنایات رژیم غاصب اسرائیل سکوت نمی‌کند
  • واکنش وزیر علوم به یورش پلیس آمریکا به دانشجویان
  • مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در زاهدان معرفی شدند
  • رئیس سازمان سنجش: داوطلبان متخلف بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم می شوند
  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی
  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد