Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شورای صنفی دانشجویان وزارت بهداشت در بیانیه‌ای آمادگی دانشجویان علوم پزشکی به منظور مشارکت در تسریع روند واکسیناسیون کرونا برای دانشجویان و آحاد مردم جامعه را اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، در بیانیه شورای صنفی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت آمده است: اعضای این شورا به عنوان نمایندگان قانونی بیش از 200 هزار دانشجوی علوم پزشکی سراسر کشور، با ارج نهادن دعوت مقام معظم رهبری جهت واکسیناسیون هرچه سریعتر مردم ایران و درخواست وزیر بهداشت بر محور مشارکت هرچه بیشتر دانشجویان در امر واکسیناسیون کرونا، همانند گذشته که دانشجویان فداکارانه در تمامی روند‌های درمانی، بهداشتی و واکسیناسیون در میدان بوده‌اند، به پویش #مجاهدین_واکسیناسیون پیوستند و در این مسیر جهت تسریع واکسیناسیون، تمام امکانات و نیرو‌های خود را در سراسر ایران بسیج خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخشی از این بیانیه تاکید شده است: اکنون که روند واکسیناسیون علیه ویروس کرونا، این بیماری هولناک که روان و زندگی مردم سراسر جهان را مغشوش کرده است، با مدیریت جهادی و برنامه ریزی صحیح در جهت حفظ جان هموطنانمان با سرعتی بالاتر نسبت به قبل در حال انجام است و در این زمینه عزمی راسخ و وحدتی مثال زدنی برای واکسیناسیون عمومی و همگانی در کمترین زمان ممکن شکل گرفته است، ما شورا‌های صنفی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، همانند گذشته که دانشجویان علوم پزشکی در سنگر‌های مختلف بهداشت و درمان، مخلصانه و صادقانه در کنار مردم بوده‌اند، از زمان ورود کرونا به ایران، به عنوان مدافعین جوان سلامت هرآنچه در توان داشته‌ایم در راستای صیانت از سلامت این مردم همراه با جان خود در طبق اخلاص گذاشته‌ایم؛ در راستای ادای دین خود به مردم و مسئولیت اجتماعی که بر دوشمان است، با در نظر داشتن اخلاق حرفه‌ای و موازین معنوی و انسانی، داوطلبانه جهت کمک و تسریع هرچه بیش‌تر وضعیت واکسیناسیون، ساماندهی و کمک رسانی به این مهم، با استفاده از نیرو‌های متخصص جوان حوزه علوم پزشکی، اعلام آمادگی می‌کنیم.
تا ضمن ارج نهادن به دعوت مقام معظم رهبری برای واکسیناسیون هرچه سریعتر مردم و درخواست وزیر بهداشت، درمان وآموزش پزشکی بر محور مشارکت هرچه بیشتر دانشجویان علوم پزشکی در امر واکسیناسیون، با قدردانی از همت و تلاش اساتید و همکاران محترممان در ساختار بهداشت ودرمان کشور و دیگر عزیزانی که در خط مقدم مبارزه با این ویروس فعالیت می‌کنند و با استعانت از روان پاک شهدای مظلوم مدافع سلامت، با دل و جان همچون فعالیت شبانه روزی که جهت واکسینه کردن دانشجویان علوم پزشکی صورت گرفت پا به این عرصه خطیر می‌گذاریم.
به همین جهت شورای صنفی دانشجویان وزارت بهداشت تمام امکانات و نیرو‌های خود را برای تسریع در روند واکسیناسیون مردم شریف ایران بسیج کرده و از هیچ کمکی در این راستا دریغ نخواهد کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دانشجویان علوم پزشکی دانشجویان علوم پزشکی صنفی دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۱۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد فاضلی جامعه شناس: خیلی بیل‌زن هستید زمین خودتان را را بیل بزنید

محمد فاضلی جامعه‌شناس خطاب به روسای دانشگاه‌هایی که برای بورسیه‌ کردن دانشجویان معترض آمریکایی اعلام آمادگی کردند، توییتی منتشر کرد.

فاضلی طی این توییت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

دو سه رئیس دانشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند به دانشجویان معترض آمریکایی، بورسیه بدهند! یکی به این‌ها بگوید خودمان کلی دانشجوی محروم از تحصیل، و با احکام تعلیق از یک تا چند ترم داریم. خیلی بیل زن هستید، زمین خودتان را بیل بزنید و دانشجویان محروم از تحصیل دانشگاه خودتان را دریابید.

دیگر خبرها

  • لزوم تسریع در روند اجرای طرح‌های مجتمع فولاد بافق
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال
  • جذب بیش از 150 بهورز در مشهد ؛ امسال
  • محمد فاضلی جامعه شناس: خیلی بیل‌زن هستید زمین خودتان را را بیل بزنید
  • پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت روز جهانی ماما
  • نامه ۴۸ دفتر اتحادیه مستقل به دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • داستان شکستن مارپیچ سکوت را برای نوه‌هایتان تعریف خواهید کرد
  • عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد