Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، انیمیشن ۸ دقیقه ای ممنونم دکتر فارسی جدیدترین اثر سمانه شجاعی پس از انیمیشن جسم خاکستری است که با تکنیک دوبعدی کامپیوتری ساخته می‌شود.

شجاعی درباره این اثر توضیح داد: پس از اتمام فیلم قبلی‌ام جسم‌ خاکستری موضوع‌های مختلفی را بررسی کردم و با توجه به اینکه ساخت انیمیشن یک پروسه‌ طولانی و بعضا طاقت فرسا است، باید سوژه را به شکلی انتخاب می‌کردم که ارتباط زیادی با موضوع آن داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ممنونم دکتر فارسی در مورد دختری است که ترس از مواجهه با اجتماع و افراد جدید دارد و برای این موضوع تحت درمان است. فیلمنامه این اثر نهایی شده و کانسپت ها و کاراکتر ها در حال آماده شدن هستند.

شجاعی با تاکید بر اینکه در میان تمامی ایده‌ها، ایده‌ دختری با ترس از اجتماع از همه برایم‌ جالب‌تر بود، تصریح کرد: با این سوژه می‌توانستم مسائل بیشتری در مورد رابطه‌ یک فرد با جامعه، افراط و تفریط در روابط اجتماعی، و تلاش برای پذیرفته شدن در جمع را بیان کنم.

کارگردان، انیماتور و طراح کانسپت این انیمیشن سمانه شجاعی و نویسنده آن امین کفاش زاده است.

برچسب‌ها پویا نمایی انیمیشن تولید فیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پویا نمایی انیمیشن تولید فیلم پویا نمایی انیمیشن تولید فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۱۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار آینده مسعود شجاعی از حالا مشخص است!

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی حالا سرمربی دروازه‌بانی شده که اختلاف سنی زیادی با او نداره و سال‌ها در اردوهای تیم ملی ارتباط نزدیکی با وی داشته است‌.

علیرضا حقیقی از میانه فصل تجربه‌ای متفاوت با رفیق قدیمی خود، مسعود شجاعی به دست آورد و البته او نقش مهمی هم در تیم هوادار برعهده دارد.

از ابتدای حضور مسعود شجاع بارها دیده شده که او در حین متوقف شدن بازی با دروازه‌بانش شروع به صحبت می‌کند و تاکتیک‌های تیم را با او در میان می‌گذارد.

حقیقی اگرچه کاپیتان اول هوادار نیست اما نقش انتقال دهنده دستورات را در عقب زمین هوادار ایفا می‌کند. شاید حقیقی در سال‌های پس از فوتبالش نیز در نقش یک دستیار برای مسعود شجاعی ظاهر بشود.

دیگر خبرها

  • توضیحات جبلی درباره ساخت فصل جدید زیرخاکی، نون خ و پایتخت
  • چهره جدی شجاعی برای تقابل با ملوان
  • سلمان؛ روایت درست تاریخ
  • سلمان فارسی؛ روایت درست تاریخ
  • (ویدئو) روایت زنده‌یاد ناصر چشم‌آذر از ساخت موسیقی متن فیلم «ای ایران»
  • چهره‌هایی که نمی‌دانستید صداپیشگی هم کرده اند
  • گالتیه: عدالت ثابت کرد بی‌گناهم، از PSG ممنونم!
  • انیمیشن‌هایی متفاوت برای بزرگتر‌ها؛ انیمیشن‌هایی مفرح برای بچه‌ها
  • دستیار آینده مسعود شجاعی از حالا مشخص است!
  • روایت خسروپناه از سجایای اخلاقی محمدرضا سنگری