Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@18:04:28 GMT

اعلام زمان و مکان قرعه‌کشی لیگ بیست و یکم

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۴۱۳۱۵

اعلام زمان و مکان قرعه‌کشی لیگ بیست و یکم

زمان و محل برگزاری قرعه کشی لیگ برتر فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ اعلام شد.

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر فوتبال ایران در دوره بیستم نیز مانند لیگ نوزدهم به دلیل شیوع ویروس کرونا دیرتر از سایر ادوار با قهرمانی پرسپولیس که پنجمین قهرمانی پیاپی این تیم بود، به پایان رسید و برخلاف سایر لیگ‌های فوتبال دنیا باز هم لیگ ایران با تاخیر یکی دوماهه نسبت به سایر کشورها آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین راستا و در شرایطی که طبق برنامه از پیش تعیین شده قرار بود مسابقات لیگ برتر در تاریخ دهم مهرماه قرعه کشی شود، روابط عمومی سازمان لیگ مجتمع  معین مال واقع در خیابان استاد معین را به عنوان محل برگزاری این مراسم معرفی کرده است؛ مراسمی که قرار است از ساعت ۱۶:۳۰ و با حضور مدیران فدراسیون، سازمان لیگ فوتبال و نمایندگان باشگاه‌های لیگ برتری برگزار شود. شد. 


مسابقات لیگ برتر در دوره 21 در شرایطی از 27 مهرماه آغاز خواهد شد که هفته پایانی لیگ بیستم روز هشتم مردادماه برگزار شد و  پس از نزدیک به سه ماه بالاترین سطح فوتبال ایران دوباره از سر گرفته خواهد شد.

سازمان لیگ برتر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سازمان لیگ برتر لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۱۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد

به گزارش همشهری‌آنلاین، در نخستین بازی مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی فوتبال ایران، مس رفسنجان در یک نبرد تماشایی موفق به شکست پیکان شد و به جمع ۸تیم برتر این رقابت‌ها صعود کرد. مس در خانه بازی می‌کرد و در سراسر زمان مسابقه تیم برتر میدان بود. البته از آن‌سو رضا عنایتی هم تیم بسیار جوانی را با میانگین سنی تقریبا ۲۲سال به زمین فرستاده بود که همین جسارت، قابل ستایش به‌نظر می‌رسد. در هر صورت بازی در طول ۱۲۰دقیقه با تساوی یک - یک به پایان رسید و این در حالی است که انبوه موقعیت‌های گل نارنجی‌ها پشت سر هم از دست رفت. در این میان درخشش محمدرضا دیناروند، دروازه‌بان جوان پیکان هم یکی از نکات ویژه بازی بود که توجه بسیاری از ناظران را جلب کرد. به این ترتیب مس رفسنجان بعد از شکست استقلال، موفق به عبور از سد پیکان هم شد تا به قول محرم نویدکیا شانس خودش را برای قهرمانی در این مسابقات بیازماید.

این روزها اما دنیا به کام محرم است. کمتر کسی می‌توانست تصور کند بازگشت او به مربیگری در لیگ برتر بعد از حدود یک سال‌ونیم خانه‌نشینی، چنین نتایج درخشانی داشته باشد. نویدکیا تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده ساکت الهامی را تحویل گرفت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن سر و سامانی به آن بخشید. بد نیست بدانید مس محرم در جدول دور برگشت با ۱۵امتیاز از ۹بازی بعد از پرسپولیس و استقلال در رده سوم قرار دارد. در جام‌حذفی هم گفتیم که موفقیت‌های مس باعث شده این تیم آرزوهای بلندبالایی برای خودش تعریف کند. مهم‌تر از همه اینها اما اخلاق و رفتار توأم با نجابت و وقار نویدکیاست که دوست و دشمن را به تحسین واداشته. از محرم و تیمش لذت ببریم و آرزو کنیم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

کد خبر 847369 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه مس رفسنجان جام حذفی فوتبال

دیگر خبرها

  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • جزئیات و زمان بیست و یکمین حراج شمش طلا اعلام شد
  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد
  • واحدهای سیار برای پخش HD لیگ برتر!