Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@13:15:19 GMT

واژگونی خودرو در همدان قربانی گرفت

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۴۱۴۵۰

واژگونی خودرو در همدان قربانی گرفت

ایسنا/همدان رئیس پلیس راه استان همدان گفت: واژگونی یک دستگاه پژو که از سمت شمال به همدان حرکت می‌کرد در محور همدان_رزن منجر به فوت یکی از سرنشینان خودرو شد.

سرهنگ رضا عزیزی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه فرد فوت شده حدود ۳۲ سال سن دارد، اظهار کرد: عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه که ناشی از خواب آلودگی بوده علت این سانحه گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بیشترین دلیل تصادفات در جاده‌های استان عامل انسانی است، تصریح کرد: وقتی که عامل انسانی در هنگام رانندگی سرحال نباشد و هوشیاری کاملی نداشته باشد منجر به حوادث جبران ناپذیری می‌شود.

عزیزی اضافه کرد: دلیل سرحال نبودن رانندگان معمولا عدم خواب کافی، استعمال موادمخدر، مناسب نبودن شرایط روحی یا بیماری جسمی است که این موضوع نشان می‌دهد باید در صدور گواهینامه دقت بیشتری شود.

رئیس پلیس راه استان همدان ادامه داد: در هنگام صدور گواهینامه، باید حساسیت و دقت بیشتری به خرج داده شود و افراد معاینه دقیق جسمانی و روانی را انجام دهند تا شاهد کاهش حوادث ناشی از عامل انسانی در جاده‌ها باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تصادفات جاده ای پليس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۱۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین پمپ بنزین رباتیک در امارات افتتاح شد

ایتنا - ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی، صاحب پمپ بنزین‌های روباتیک شد تا از این پس نیروی انسانی در سوختگیری دخالتی نداشته باشند.
شرکت ملی نفت ابوظبی یک بازوی روباتیک طراحی کرده که باک خودرو را در پمپ بنزین ظرف چند ثانیه پر می‌کند.

این بازوی روباتیک، در باک خودرو را باز کرده و بدون دخالت نیروی انسانی بنزین می‌زند. این روبات یک اپلیکیشن مکمل هم دارد که فرایند سوختگیری و میزان دریافت را برای مشتریان به ثبت می‌رساند.

زمانی که راننده وارد یکی از این پمپ‌بنزین‌های روباتیک می‌شود، با انتخاب نوع سوخت روی این اپلیکیشن یا یک نمایشگر لمسی کنار نازل کار را آغاز می‌کند.

پس از آن، بازوی روباتیک با یک نازل متناسب و حسگرهایی که تضمین می‌کند نازل موقع سوختگیری به‌طور صحیح در جای خود قرار گرفته است، کار سوختگیری را انجام می‌دهد. پس از پایان نیز روبات، نازل را از خودرو جدا می‌کند تا راننده بتواند محل را ترک کند.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • ۱۰ برابر کشور‌های پیشرفته در تصادف کشته می‌دهیم
  • ماجرای واژگونی وحشتناک ام وی ام X55 چه بود؟
  • اولین پمپ بنزین رباتیک در امارات افتتاح شد
  • آمار تصادفات عید امسال به نظر من اصلاً رسمیت ندارد/ ده برابر کشورهای پیشرفته در تصادف کشته می‌دهیم
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • علت بارش‌های سیل‌آسای ایران؛ عامل انسانی دخیل بود؟
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد