Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@12:27:36 GMT

فدرر: 40 ساله شدم و این وحشتناک است!

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۴۱۶۰۴

فدرر: 40 ساله شدم و این وحشتناک است!

دارنده 20 عنوان قهرمانی گرنداسلم نظراتش را درباره دوره کنونی بیان کرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از اسپورت اکسپرس، راجر فدرر، تنیسور سوئیسی گفت: زمان در حال تغییر است و هیچ نیازی برای نگاه کردن به گذشته نیست. در ماه آگوست 40 ساله شدم و در واقع هیجان‌زده هستم. هرچند شوخی می‌کنم. نمی‌توانم باور کنم که  40 ساله هستم و این وحشتناک است!  

فدرر ادامه داد: به یاد دارم وقتی 20 ساله شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سن فکر می‌کنید می‌دانید چه کسی هستید اما هیچ فکری ندارید! در 30 سالگی تصور می‌کنید اما به احتمال فراوان در 40 سالگی به اطمینان می‌رسید که همه چیز در زندگی‌ام  با داشتن همسر و 4 فرزند خوب است. دخترانم زمانی که 12 ساله بودند من 28 سال داشتم. زمانی که به دنیا آمدند پسرانم 7 ساله بودند. زندگی عالی داریم و نمی‌توانم گله کنم. خوشحالم که تنیس بازی می‌کنم. با این وجود از مدتی قبل شروع به گذراندن زمان بیشتری با خانواده و دوستانم کردم، زیرا دلتنگ‌شان هستم.

تنیس راجر فدرر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تنیس راجر فدرر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۱۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| خرابی‌های وحشتناک در خان یونس/ رژیم صهیونیستی این منطقه را با خاک یکسان کرد

این تصاویر به تازگی از وضعیت ویرانی و خرابی‌های خان یونس بعد از حملات رژیم جعلی اسرائیل منتشر شده است که وضعیت فاجعه‌بار این منطقه را نشان می‌دهد. 

دیگر خبرها