Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: کنگره ۳ هزار شهید استان ایلام،احیاء کننده سبک زندگی شهدا خواهد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام،  سردار قدرت الله کریمیان صبح امروز  در یادواره شهدای زن و گرامیداشت شهدای " چالسرا ی ایلام"ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس جلوه های زیبایی را خلق کردند که بسیاری از این جلوه‌ها را باید مرهون از خودگذشتگی بانوانی دانست که فرزندان و همسران خود را روانه جبهه ها کردند تا از آب و خاک کشور دفاع و دشمن را از این سرزمین بیرون کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت:تقدیم 145 شهیده زن در دوران دفاع مقدس، نشان از ایثار این سرمداران راه شهادت دارد و این افتخار، تا همیشه در تاریخ دفاع مقدس استان ایلام ثبت و ضبط شده است.

کریمیان در ادامه با اشاره به برگزاری کنگره ملی 3 هزار شهیداستان ایلام افزود: گفتن و نوشتن از شهدا بهترین گنجینه‌ها برای تعالی روح است اما به فعلیت رساندن آن مهم‌تر است. 

آیت‌الله دری نجف‌آبادی: نهضت تولید محتوا در ستاد کنگره شهدای استان مرکزی با محوریت امام(ره) و رهبری با قوت دنبال شودکنگره شهدای زنجان| المان شهیدان مخبری، مرادخانی، صمدی و شهریاری در شهر زنجان نصب می‌شودکنگره شهدای زنجان| مراسم عصر شعر بسیج هنرمندان زنجان برگزار شد + فیلم

وی تصریح کرد: کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام فرصتی برای معرفی شهیدان عزیز و احیاء خصلت‌ها و سبک زندگی آنان‌، برای کسانی است که دوران حماسه و ایثار را درک نکرده اند و استان ایلام با بهره‌مندی از ظرفیت بالای هنری و نیروی انسانی می‌تواند با همگرایی و همدلی بین مسئولان استان و دستگاه‌های نظامی و انتظامی و مدیران نهاد‌ها این مهم را برگزارکنند.

 کریمیان بیان داشت: شهدا نماد‌مجسم انقلاب و اسلام‌هستند و ما باید حق‌خانواده‌های معظم شهدا، بخصوص والدین عزیز شهیدان را بخوبی ادا کنیم.

انتهای پیام/180/ی

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان ایلام دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۱۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) ششمین امام معصوم شیعیان، مردم عزادار مشهدی با حضور در میدان شهدای مشهد اجتماع بزرگ صادقیون برگزار شد.

زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در عزای شهادت رئیس مذهب شیعه، با برگزاری اجتماع در میدان شهدای مشهد، حزن و اندوه خود را در عزای آل الله نشان داده و عزاداریکردند. دسته‌های عزا یکی پس از دیگری نیز در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی مشغول به عزاداری هستند. عزاداران مسیر میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی را طی کردند و پس از آن در حرم مطهر رضوی پای سخنرانی آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی نشستند. امروز همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) پیکر مطهر شهید مجید شخصی از شهدای دفاع مقدس نیز تشییع شد.

جمعیت عزادار همچنین پیکر مطهر شهید مفقود الاثر دفاع مقدس؛ مجید شخصی را که پس از ۴۲ با تفحص در منطقه چزابه تفحص و از طریق آزمایش دی ان‌ای هویتش شناسایی و به آغوش خانواده بازگشته تشییع و پیکر این شهید را تا حرم مطهر رضوی بدرقه کرده و مهیای حضور در مراسم عزاداری در حرم رضوی شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند+ عکس و فیلم
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • تشییع و خاکسپاری شهدای تازه شناسایی شده در خوزستان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان
  • آغاز آئین تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان
  • جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده اصفهانی
  • استقبال از ۲ شهید گمنام در فرودگاه کرمان