Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: فرصت جذب 2 هزار دانش آموخته دانشگاه فنی و حرفه‌ای در گروه‌های صنعتی فراهم شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای، آقای دکتر ابراهیم صالحی عمران از اعلام آمادگی گروه صنعتی انتخاب برای جذب بیش از 2 هزار دانش آموخته مهارتی دانشگاه در مقطع کاردانی و مهندسی حرفه‌ای خبر داد و گفت: در این راستا و پس از عقد تفاهم نامه همکاری با گروه صنعتی انتخاب، صنایع جی پلاس، گلدیران و اتحادیه آسانسور، پله برقی و صنایع وابسته در تجهیز کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های مرتبط، فرصت اشتغال دانش آموختگان دانشگاه در این صنایع ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه ایجاد حلقه اشتغال بین صنعت و دانشگاه‌های ماموریت گرا از اهداف عالی این طرح است، افزود: منابع دولتی پاسخگوی نیاز تجهیز بیش از 3 هزار و 400 کارگاه و آزمایشگاه دانشگاه فنی و حرفه‌ای در کشور نیست، از سوی دیگر در دوران پسا صنعتی، نیاز بنگاه‌های اقتصادی بزرگ و متوسط به نیروی انسانی ماهر و آشنا به فناوری نوین به شدت افزایش یافته است، از این رو پس از حضور مؤثر بخش خصوصی در تدوین و بازنگری سرفصل‌های درسی و ایجاد حس اعتماد در گام اول، تجهیز کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های در سراسر واحد‌های تابعه و در مرحله دوم جذب دانش آموختگان از برنامه‌های موفق این دانشگاه بوده که در آغاز مسیر آن قرار داریم.
آقای دکتر صالحی عمران با اشاره به نام گذاری بخش خصوصی به عنوان «شرکای آموزش عالی مهارتی» در دانشگاه فنی و حرفه‌ای افزود: این موضوع به تمامی حوزه‌ها اعم از آموزشی، پژوهشی و دانشجویی برای رصد نیاز به نیروی انسانی صاحبان صنایع کوچک و بزرگ و خدماتی در کشور ابلاغ شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دانشگاه فنی و حرفه ای دانشگاه فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۱۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو مراسم فارغ‌التحصیلی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی

به دلیل اعتراضات و بازداشت‌های دانشجویان حامی فلسطین و مخالف اسرائیل، دانشگاه کالیفرنیای جنوبی اعلام کرد که مراسم فارغ‌التحصیلی را که قرار بود در ۱۰ ماه مه در فضای باز برگزار شود، لغو می‌کند. 

نیویورک تایمز گزارش می‌دهد که آنها از تشدید تنش بیشتر بین دانشجویان اسرائیلی و فلسطینی می‌ترسند. علاوه بر این، اعتراضات قبلاً به شورش‌هایی منجر شده است که در نتیجه آن بیش از ۹۰ نفر دستگیر شدند.

دانشجویان چندین دانشگاه در شهر واشنگتن آمریکا به دیگر معترضان ملحق شده و ضمن درخواست قطع روابط با رژیم صهیونیستی، خواستار آتش‌بس دائم در غزه شدند.

در روز‌های اخیر صد‌ها دانشجوی آمریکایی در اعتراضات سراسری دستگیر شده‌اند، از جمله بیش از ۱۰۰ نفر در دانشگاه کلمبیا، بیش از ۱۰۰ نفر در دانشگاه امرسون، بیش از ۵۰ نفر در دانشگاه تگزاس در آستین، بیش از ۴۰ نفر در دانشگاه ییل و ده‌ها نفر دیگر در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • لغو مراسم فارغ‌التحصیلی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • معرفی برگزیدگان رویداد مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی
  • رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره دو پسران سروش معرفی شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم