Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه پلیس استان سردار"غلامرضا جعفری"افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر درگیری در منطقه سه راه جهانبار بندرعباس، بلافاصله واحد گشتی یگان امداد شهرستان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه علت درگیری کینه توزی و اختلافات قدیمی بین دو طایفه مربوط به سال های  گذشته بود، افزود: با حضور تیم گشتی در محل، افرادی به سمت ماموران انتظامی شلیک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: در این ارتباط مامور پلیس "استواریکم مجتبی سالارنسب" جمعی یگان امداد شهرستان بندرعباس بر اثر اصابت گلوله و شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه در این رابطه افراد حاضر در درگیری بلافاصله توسط ماموران شناسایی و دستگیر شدند، اذعان داشت: تحقیق از متهمان جهت شناسایی ضارب اصلی به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار دارد.

شهید سالارنسب هنگام شهادت ۲۸ساله و متاهل بود و هشت سال سابقه خدمت داشت.

برچسب‌ها شهید هرمزگان بندرعباس فرماندهی نیروی انتظامی هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهید هرمزگان بندرعباس شهید هرمزگان بندرعباس فرماندهی نیروی انتظامی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۱۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری پلیس با معترضان به قانون ماموران خارجی در تفلیس

اعتراض مخالفان علیه لایحه "ماموران خارجی" در مقابل ساختمان پارلمان گرجستان در تفلیس به درگیری با نیروهای پلیس منجر شد که برای متفرق کردن مردم از گاز فلفل، گلوله‌های لاستیکی و ماشین‌ای آبپاش استفاده کرده و تعدادی از معترضان را بازداشت کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «تاس»، اواخر روز سه‌شنبه، مخالفان قانون «شفافیت نفوذ خارجی» بار دیگر تظاهرات کرده و خیابان روستاولی در مرکز پایتخت که به پارلمان این کشور منتهی می‌شود را مسدود کردند. 

در این رابطه ساختمان پارلمان برای محافظت توسط پلیس محاصره شد. بعد از مدتی، نیروهای ویژه امنیتی برای متفرق کردن معترضان شروع به استفاده از گلوله‌های لاستیکی و ماشین‌های آبپاش  کردند. آنها حتی به سمت جمعیت گاز اشک آور پرتاب کردند. در پاسخ به تهاجم پلیس، معترضان شروع به پرتاب سنگ و بطری به سمت آنها کردند. بدین ترتیب درگیری بین معترضان و نیروهای پلیس و ویژه امنیتی در مجاورت ساختمان پارلمان گرجستان شدت گرفت.

وزارت بهداشت گرجستان بامداد امروز، چهارشنبه، گزارش داد که در جریان اعتراضات شب گذشته سه افسر پلیس  زخمی و در بیمارستان بستری شدند.

با این حال، در بیانیه این وزارتخانه به تعداد افراد آسیب دیده از جمع تظاهرکنندگان مسالمت آمیز و خبرنگاران اشاره‌ای نشده است، اما رسانه‌های محلی گزارش دادند که ده‌ها نفر از مردم نیاز به مراقبت‌های پزشکی پیدا کردند.

همزمان یک شبکه تلویزیونی از بازداشت حداقل 15 نفر از معترضان خبر داد. از جمله لوان خابیشویلی، رئیس حزب مخالف گرجستان "جنبش وحدت ملی" در جریان تجمع اعتراضی در تفلیس، بازداشت شد. جنبش وحدت ملی از وزارت امور داخلی خواسته تا امنیت جسمانی خبیشویلی را تضمین کرده و فوراً او را آزاد کند. عکسی از او منتشر شده که در جریان درگیری با پلیس مجروح شده است.

رئیس جمهور گرجستان خواستار عدم استفاده از زور علیه معترضان شد

علاوه بر این، در بحبوحه این حوادث، سالومه زورابیشویلی، رئیس‌جمهور گرجستان از وزارت امور داخلی این کشور  خواست تا علیه معترضانی که اکنون در تفلیس علیه لایحه عوامل خارجی تظاهرات می‌کنند، از زور استفاده نکند. 

در پیام درخواست زورابیشویلی آمده است: «من از وزیر امور داخلی می‌خواهم که فوراً از پراکنده کردن تظاهرات مسالمت آمیز مردم و استفاده از زور نامتناسب، خشونت علیه جوانانی که با دست خالی در خیابان تجمع کرده‌اند، خودداری کند. من از وکلای عمومی می‌خواهم که فوراً به این مسئله واکنش نشان دهند تا از هرگونه اقدام خشونت آمیز و غیرقانونی نیروهای ویژه علیه مردم جلوگیری شود.»

رئیس جمهور گرجستان همچنین ابراز اطمینان کرد که این تجمع مسالمت آمیز بوده و هیچ گونه تهدیدی برای نظم و امنیت ایجاد نمی کند، اگر نیروهای پلیس از اقدام خشونت آمیز اجتناب کنند.  

کمیته امور حقوقی پارلمان گرجستان روز دوشنبه لایحه قانونی «شفافیت نفوذ خارجی» را در قرائت دوم تصویب کرد. در جریان بحث در این باره که 10 ساعت طول کشید، مناظرات داغی بین نمایندگان حزب حاکم "رویای گرجستان - گرجستان دموکراتیک" و مخالفان صورت گرفت و به دلیل نقض قوانین، 14 نماینده مخالف از سالن اخراج شدند. 

این لایحه در اولین قرائت در اواسط آوریل به تصویب رسیده بود. 

هنوز تاریخ ارائه این لایحه برای رای گیری در نشست عمومی پارلمان گرجستان اعلام نشده است.

مقابله پلیس با اعتراضات مخالفان دولتی در گرجستانقصد رئیس جمهور گرجستان برای وتوی قانون "عوامل خارجی"گاریباشویلی قطعنامه پارلمان اروپا علیه گرجستان را رد کرد

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • درگیری پلیس با معترضان به قانون ماموران خارجی در تفلیس
  • حجاب مانعی برای پیشرفت نیست
  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • دپو بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز