Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان ،با بیان اینکه تمهیدات لازم برای پذیرش زائران عزیزان از مرز زمینی مهران دیده شده است،گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته بیش از 2 هزار اتوبوس برای انتقال زائران به شهرهای مبداء آماده ارائه خدمات هستند.

به گزارش برنا از ایلام؛ سردار" دلاور  القاصی مهر اظهار داشت: زائران گرامی موقع ورود به کشور عزیزمان صبر و تحمل داشته تا ضوابط برگشت آنها به صورت قانونی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : با هماهنگی انجام شده  2 هزار و 500 دستگاه اتوبوس  آماده انتقال و بازگشت زائران از پایانه مرزی مهران به سمت شهرهای محل سکونت هستند.  

فرمانده انتظامی استان، با تاکید بر اینکه برای برگشت زوار باید دقت لازم شود تا با انضباط بخشی و کمک به این عزیزان از تراکم و تجمع پیشگیری شود، یادآور شد: ان شاءالله زوار عزیز با رعایت قوانین و مقررات و تدابیر در نظر گرفته شده از سوی مسئولان در صحت و سلامت کامل به آغوش خانواده های خود باز می گردند.

وی با بیان اینکه تخلفات حادثه ساز مشمول مرور زمان نمی شود یعنی در هرلحظه پلیس می تواند خودرو راننده متخلف را متوقف کن،گفت: تیم های محسوس و نامحسوس، دوربین های کنترلی محورهای مواصلاتی فعال شده،تا چنانچه خودرویی مرتکب تخلف شود در اولین پاسگاه به تخلف آن رسیدگی شود. 

سردار القاصی مهر، در پایان ضمن تقدیر از همکاری مردم شهرستان مهران و مشارکت مسئولان ،خاطر نشان کرد: در حوزه پیشگیری از جرایم ، واحدهای تخصصی لازم و کافی پیش‌بینی‌ و تمام رده‌های پلیسی کاملاً مشخص‌ شده و هیچ‌گونه نگرانی برای تأمین امنیت زائران مرز مهران وجود ندارد

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایلام مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۱۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) تصریح کرد: با طرف عراقی در حال رایزنی هستیم تا هم امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود و هم اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای جابجایی زائران وارد ایران شوند.
 
به گزارش ایرنا؛ «سید مجید میراحمدی» معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در نشست مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری که ظهر امروز با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد گفت: مدیریت دولت در برگزاری مراسم اربعین سال گذشته رضایتمندی غیرقابل باوری ایجاد کرد و ما این را ناشی از تفضل حضرت ولی عصر (عج) می‌دانیم.
 
وی افزود: سال گذشته بر مساله گذرنامه و دریافت آن، حمل و نقل، مدیریت گرما و مدیریت زمان اقداماتی انجام دادیم که بحمدالله اقدامات نتیجه‌بخش بود اما معتقدیم ضعف‌هایی نیز وجود دارد و باید در جهت اصلاح آن گام برداریم.
 
معاون وزیر کشور ادامه داد: امسال در خصوص ۴۱ موضوع اربعین برنامه‌ریزی شده است و چهارشنبه همین هفته عازم عراق هستم تا بتوانیم با همکاری طرف عراقی به مشکلات رسیدگی کنیم.
 
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) گفت: قرار بود ۲ هزار اتوبوس خریداری شود که هنوز انجام نشده است. امسال به دنبال این هستیم که خودروهای سواری زائران برای اولین بار وارد عراق شود و از طرف دیگر اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای کمک به نقل و انتقالات زائران وارد کشور شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مصوبات شورای ترافیک شهرستان هرسین لازم الاجرا و الزام آور است
  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه
  • وزیر کشور: انتقال پایتخت ۱۰۰ میلیارد دلار لازم دارد
  • حمایت خاص از گشت ارشاد و طرح نور: ادامه دهند، کار بسیار خوبی است
  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • ماجرای ضرب و شتم در اتوبوس BRT/ هشدار پلیس به مجرمان
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس