Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@00:21:04 GMT

اعلام فرخوان «مهرواره داستان آفرینش»

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۴۲۰۷۱

اعلام فرخوان «مهرواره داستان آفرینش»

دومین «مهرواره داستان آفرینش» کانون فراخوان داد.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مهرواره با دو موضوع «آزاد» و «داستان طنز» ویژه‌ اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سه رده سنی بالای ۱۲ سال، بالای ۱۵ سال و اعضای ارشد (۱۸ تا ۲۲ سال) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این خبر، عضویت پایدار و فعال در انجمن ادبی استان (حداقل یک سال)، حضور و مشارکت مستمر در جلسه‌های انجمن در سال‌ ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ و آفرینش حداقل ۳ اثر داستانی قابل قبول در این دو سال که مورد تأیید مربی و کارشناس ادبی استان باشد، از جمله شرایط شرکت در این مهرواره است.

بنا بر اعلام، آثار در دو مرحله بررسی خواهند شد. در گام نخست سه داور در هر استان آثار دریافتی تا پنجم آبان را بررسی و انتخاب خواهند کرد. این هیات انتخاب با هماهنگی ستاد و با ابلاغ رسمی مدیرکل استان فعالیت خواهند کرد. در گام دوم از بیستم آبان کارشناسان ستاد و چهره‌های شاخص ادبی کشور به عنوان داور پایانی، بررسی آثار را آغاز می‌کنند.

پس از اعلام فراخوان در جلسات کارگاه‌ها، نشست‌های انجمن استان و گروه‌های مجازی یا سایت کانون استان یا پیام‌رسان داخلی کانون، مربیان باید آثار اعضا را دریافت کنند و در اختیار کارشناس ادبی استان قرار دهند. این آثار باید به صورت حروف‌چینی‌شده با قلم B.Nazanin۱۴ باشد و نباید بیش از ۲۵۰۰ کلمه باشد.

بر همین اساس، از دیگر شرایط بیان‌شده در این فراخوان دریافت تنها ۱ تا ۲ اثر از هر شرکت‌کننده است. همچنین آثار باید در سال ۱۳۹۹ یا ۱۴۰۰ خلق شده باشد و تاکنون در هیچ جشنواره یا مسابقه داخل و خارج از کانون شرکت نکرده باشد.

دبیرخانه این مهرواره در تهران، خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری واقع است.

شرکت‌کنندگان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۸۸۹۷۱۲۸۸- ۸۸۹۵۴۸۶۶ (داخلی ۱۱۰-۱۱۲) تماس بگیرند.

همچنین، برگزیدگان این مهرواره روز ۳۰ آذر ۱۴۰۰ و هم‌زمان با شب یلدا در مراسمی مجازی معرفی خواهند شد و لوح تقدیر و هدایای برگزیدگان به استان‌ها ارسال خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مهرواره داستان آفرینش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۲۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان حذف معافیت مالیاتی باشگاه‌های ورزشی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اخذ مالیات بر ارزش افزوده از فعالان ورزشی در حالی رقم خورده است که طبق اصل ۳ قانون اساسی آموزش و پرورش و تربیت بدنی باید به صورت رایگان در اختیار عموم مردم قرار بگیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضور ۱۵۰۰ نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی
  • داستان نامگذاری خلیج فارس + فیلم
  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها
  • مهدی نصیری، جزئیات زندگی خصوصی محسن مخملباف و مادرش را منتشر کرد که خلاف اخلاق بود /او به سیدمحمد خاتمی توهین و بی ادبی می کرد
  • داستان حذف معافیت مالیاتی باشگاه‌های ورزشی
  • جلسه دوم نشست ادبی «عصا بیفکن» برگزار می‌شود
  • راهیابی نوجوان سمنانی به جمع استعدادهای نویسندگی کشور
  • مسوولان در نشر و چاپ کتاب نویسندگان را حمایت کنند
  • بحران ادبیات داریم
  • نگارش داستان امام قلی خان قهرمان مبارزه با استعمار در خلیج فارس