Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد امامی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این منابع مالی در قالب ۵۴۸ فقره تسهیلات در حوزه‌های مختلف وام ضروری، اشتغال، سپرده‌گذاری، اشتغال روستایی و انعقاد تفاهم‌نامه با دستگاه‌های حمایتی استان مرکزی پرداخت شده‌ است.

وی ادامه داد: ۱۶ میلیارد و ۵۹۷ میلیون ریال این منابع مالی در ۲۱۳ فقره تسهیلات ضروری و ۳۲ میلیارد و ۸۱۵ میلیون ریال در قالب ۱۶۴ فقره تسهیلات اشتغال از محل منابع داخلی صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی به متقاضیان پرداخت شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی گفت: ۳۸ میلیارد و ۳۹۷ میلیون ریال این منابع مالی نیز در قالب ۱۳۵ فقره تسهیلات سپرده گذاری و ۳۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در قالب ۲۷ فقره تسهیلات اشتغال روستایی امسال توسط این صندوق پرداخت شده‌ است.

امامی خاطرنشان کرد: ۹۵۰ میلیون ریال نیر در قالب ۹ فقره تسهیلات تفاهم نامه با دستگاه‌های حمایتی استان مرکزی از به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی استان پرداخت شده‌ است.

وی گفت: ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال منابع مالی از مجموع تسهیلات پرداخت شده از سوی صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی در سال جاری در قالب ۲۲ فقره تسهیلات اشتغال به بخش کشاورزی و ۱۷ میلیارد و ۵۴۷ میلیون ریال در قالب ۲۲۲ فقره تسهیلات ضروری و رفاهی پرداخت شده‌ است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی اظهار داشت: ۵۵ میلیارد و ۹۲۲ میلیون ریال منابع مالی نیز در قالب ۱۴۹ فقره تسهیلات اشتغال در بخش صنعت و ۲۸ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال در قالب ۱۵۸ فقره تسهیلات اشتغال در بخش خدمات استان پرداخت شده‌ است.

استان مرکزی با بیش از سه هزار واحد صنعتی، به‌عنوان قطب چهارم صنعت ایران و دومین قطب صنایع مادرتخصصی کشور مطرح است و به لحاظ تنوع در تولید در رتبه نخست کشور قرار دارد.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی اراک استان مرکزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی اراک استان مرکزی تسهیلات بانکی اراک استان مرکزی صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی فقره تسهیلات اشتغال میلیون ریال در قالب منابع مالی پرداخت شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۲۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند

روح اله خدابنده لو گفت: کارفرمایان با جذب مددجویان بهزیستی و ایجاد اشتغال برای این گروه علاوه بر اجر اخروی می توانند از مشوق های بیمه ای بهزیستی و تسهیلات کم بهره استفاده کنند.

به گفته این مسوول، تسهیلات اشتغال برای افراد دارای معلولیت از سن ۱۸ تا ۵۰ سالگی قابل پرداخت است.

وی اظهار داشت: همه مددجویان بهزیستی در حوزه‌های تخصصی توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی منوط به اینکه پرونده فعال داشته و فاقد شغل باشند، می‌توانند از تسهیلات اشتغال بهزیستی بهره مند شوند.

مدیر کل بهزیستی زنجان با بیان اینکه مددجویان بعد از گذراندن دوره آماده‌سازی شغلی از سوی مددکار حوزه شغلی بهزیستی احراز صلاحیت می‌شوند، خاطرنشان کرد: مددجویان شاغل و حقوق‌بگیر بخش‌های دولتی و غیردولتی مشمول دریافت تسهیلات اشتغال بهزیستی نمی‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان