Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند بازیکن شهرخودرو علی رغم حضور در تمرینات این تیم به دنبال جدایی هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با پایان مسابقات لیگ برتر شهرخودرو شاهد تغییر و تحولات زیادی در خود بود تا جایی که مسعود معمایی به عنوان مدیرعامل این تیم انتخاب شد.

بعد از حضور معمایی، رضا مهاجری به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد و کار خود را برای حضور در لیگ بیست و یکم آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان بسیاری از بازیکان شهرخودرو از این تیم جدا شدند که از همین رو مشهدی ها برای جذب بازیکنان مدنظر رضا مهاجری وارد عمل شدند. تا جایی که این باشگاه روزهای شلوغی را در فصل نقل و انتقالات تجربه کرد.

این باشگاه برای جذب بازیکنان مدنظر خود وارد مذاکره شد و موفق شد رضایت آنها را جلب کند تا در لیگ بیست و یکم لباس این تیم را بر تن کند. حالا گفته می‌شود مدیران باشگاه خواستار کاهش قرارداد چند بازیکن خود شده است که این موضوع با واکنش شدید این بازیکنان از جمله محسن ربیع خواه و مجتبی مقتدای شده است.

هرچند باید دید چه سرنوشتی در انتظار این بازیکنان خواهد بود، آیا به همکاری خود با باشگاه شهرخودرو ادامه خواهند داد و با آنها به توافق می‌رسند یا این بازیکنان نیامده از جمع شاگردان مهاجری جدا می‌شوند. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شهرخودرو شهرخودرو لیگ برتر خلیج فارس لیگ خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۲۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!

به گزارش "ورزش سه"، لیگ کره جنوبی در فصل آینده چند بازیکن ایرانی را به خود خواهد دید تا در این لیگ نیز بازیکنان ایرانی حضور داشته باشند.

بنابر اعلام رسانه‌های کره‌ای سه بازیکن ایرانی تا کنون جذب این لیگ شده‌اند. عارف مرادی قطر پاسور سابق فولاد سیرجان ایرانیان پس از قبولی در تست‌های لیگ کره به عضویت اینچئون کال جامبوس قهرمان چندین فصل کره جنوبی در آمد و هیچ بعید نیست در جام باشگاه‌های آسیا برابر تیم سابق خود فولاد سیرجان قرار بگیرد.

علی فضلی قطر پاسور ایرانی که چند سالی در لیگ فنلاند توپ می‌زد با عقد قراردادی راهی سامسونگ بلوفانگز یکی از قدیمی‌ترین تیم‌های این کشور شد. علی حق پرست بازیکن سابق و جوان ایفا سرام اردکان نیز شاگرد فیلیپ بلین در تیم سئول ووری کارد هانسا شد.

البته این بازیکنان سهمیه آسیایی این باشگاه‌ها محسوب می‌شوند و اگر این سه باشگاه یک بازیکن خارجی دیگر در پست‌های بازیکنان ایرانی بخرند، احتمالا بازیکنان ایرانی نیمکت‌نشین خواهند شد.

دیگر خبرها

  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و غیبت هاشمی نسب/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و حضور پیشکسوتان/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • ماکرون: اروپا در معرض خطر قریب‌الوقوع قرار دارد
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • مدیر بایرن: از رئال هیچ پیشنهادی برای بازیکن ما نیامده
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • ویدیوی لو رفته جو بایدن؛ توافق قریب الوقوع با ایران؟!