Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین گفت: همکاری‌های فراپادمانی ما با آژانس انرژی اتمی داوطلبانه است و تداوم حُسن‌نیت ما به رفتار آنها بستگی دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا، کاظم سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در واکنش به درخواست غیرقانونی و فرداپادمانی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، گفت: آژانس اگر خواهان اجرای نظارت است، باید به مسئولیت خود عمل و به صراحت حملات تروریستی به مراکز فنی ایران را محکوم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: آمریکا و متحدان غربی‌اش هم اگر خواهان تداوم نظارت‌های آژانس هستند، باید از اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی ممانعت کنند.
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین تصریح کرد: ما در قبال اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی به شکل مناسبی اقدام متقابل را انجام داده‌ایم، اما پاسخ‌های ما به اقدامات خرابکارانه، باعث سلب مسئولیت دیگران از جمله آژانس نمی‌شود.
غریب‌آبادی با بیان اینکه پیام روشن ما این است که اگر آنها به مسئولیت‌شان عمل نکنند، ما به وظیفه خود عمل می‌کنیم، اظهار کرد: ضمن اینکه اساساً ما تعهدی در این زمینه نداریم و همین همکاری‌های فراپادمانی ما نیز داوطلبانه است و تداوم حُسن‌نیت ما به رفتار آنها بستگی دارد.
وی تأکید کرد: انتظار آژانس و دولت‌های غربی درباره محدود کردن ذخایر اورانیوم غنی شده ایران، کاملاً سیاسی است، هر کشوری حق دارد نسبت به غنی‌سازی اورانیوم اقدام کند به شرط اینکه از آن در پروژه‌های نظامی برای ساختن بمب استفاده نکند.
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین ادامه داد: همین هفته پیش یک توافق چند ده میلیارد دلاری با استرالیا منعقد شد که (انگلیس و آمریکا) زیردریایی‌هایی به استرالیا بدهند که پیشرانه‌هایی با سوخت 90 درصد غنی شده دارند. چگونه است که آژانس و دولت‌های غربی که به سوخت 60 درصد راکتور تحقیقاتی ما اعتراض دارند، در این مورد سکوت کردند؟
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، غریب‌آبادی تصریح کرد: فعالیت‌های ما کاملاً صلح‌آمیز و منافاتی با تعهدات‌مان ندارد. بعد از تصویب قانون اقدام راهبردی، آژانس هیچ دسترسی فراپادمانی به مراکز ما ندارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تسا کرج حافظه دوربین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۲۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار گودرزی گفت: فروردین‌ماه امسال، زن جوانی به پایگاه هفتم پلیس آگاهی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت گفت؛ در مترو قصد داشتم بلیط بخرم که مرد میانسالی نزد من آمد و با چرب زبانی کارتم را برای کمک کردن در پرداخت گرفت، اما ساعتی بعد با پیامک بانکی برداشت پول متوجه شدم که وی یک کارت بانکی دیگر در اختیارم گذاشته است. 

وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌گام برای تحقیقات میدانی راهی ایستگاه مورد نظر شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته هویت متهم را شناسایی کردند که در ادامه نیز مشخص شد وی از افراد زیادی سرقت کرده است. 

سردار گودرزی ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند. 

سردار گودرزی گفت: متهم پس از انتقال به پایگاه هفتم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم سرقت از کارت بانکی مال باخته با شگرد تعویض کارت اعتراف کرد. 

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم، برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: چنانچه شهروندان با این شگرد هدف سرقت قرار گرفته‌اند می‌توانند به شعبه اول بازپرسی دادسرای تهران و پایگاه هفتم پلیس آگاهی مراجعه کنند

دیگر خبرها

  • هشدار حماس در مورد تعیین هر نهادی بجز سازمان ملل برای نظارت بر آنروا
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • حمایت الجزایر از طرح عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل
  • نماینده دائم ایران در ژنو: ضرب و شتم، مدافعان حقوق بشر را ساکت نمی‌کند
  • سازمان همکاری اسلامی: وجود آنروا گواهی بر پایبندی بین‌المللی به حقوق آوارگان فلسطینی است
  • هشدار روسیه در مورد احتمال استقرار تاسیسات هسته‌ای ناتو در لهستان
  • واکنش آمریکا به گزارش اخیر گروسی درباره ایران
  • تلاش آمریکا برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای
  • آمریکا: با آژانس اتمی برای شفافیت بیشتر فعالیت‌های هسته‌ای ایران همکاری داریم