Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این جشنواره که از ۲۱ تا ۲۵ سپتامبر در سه بخش فیلمنامه، فیلم بلند و فیلم کوتاه در میلان ایتالیا برگزار شد، یک هزار و ۴۷۲ اثر شامل فیلمنامه، فیلم کوتاه و فیلم بلند داستانی به دبیرخانه ارسال شد که از بین آنها، ۳ فیلمنامه، ۷ فیلم سینمایی و ۲۸ فیلم کوتاه انتخاب شدند.

در بخش بهترین فیلم بلند فیلم سینمایی «امواج نرم دریای دوست»  به کارگردانی «امیر کاوه» محصول مشترک ایران و ایتالیا و در بخش فیلم کوتاه، فیلم «شورشی» به کارگردانی «پی یر فیلیپ شوونی» از کانادا برگزیده شدند و همچنین در بخش فیلم کوتاه، جایزه ویژه دبیر جشنواره فیلم نوستالژیا به فیلم کوتاه «برادر» به کارگردانی «په توفارولو» از ایتالیا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره فیلم نوستالژیا اولین جشنواره فیلم های ایرانی در ایتالیا است که با هدف ایجاد فضای نوستالژیک برای ایرانیان شمال ایتالیا و ارائه بخشی از فرهنگ و هنر ایران به ایتالیایی‌ها راه اندازی شده است و در ۲ بخش رقابتی فیلم‌های کوتاه و بلند برگزار می‌شود.

چاوشی که سال ۵۴ در کرمانشاه متولد شده است دارای مدرک کارشناسی‌ارشد مدیریت و دانش‌آموخته دوره‌های فیلمسازی انجمن سینما جوان ایران، مدرس فیلمنامه‌نویسی انجمن سینما جوان کرمانشاه است که داوری پنجاهمین جشنواره فیلم‌ کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران، داوری اولین دوره فستیوال بین المللی GILAK، مشاور بخش فیلمنامه جشنواره ملی رضوی، برنده تندیس بهترین فیلمنامه فستیوال Nostalgia ایتالیا در سال ۲۰۲۱، برنده تندیس بهترین فیلمنامه فستیوال فیلم MOMO سویس در سال ۲۰۱۹ و برنده تندیس بهترین داستان کوتاه جشنواره تراوک در سال ۱۴۰۰ از افتخارات این کرمانشاهی است.

تندیس بهترین فیلمنامه جشنواره سروناز شیراز در سال ۱۳۹۸، تندیس بهترین فیلمنامه جشنواره موج کیش در سال ۱۳۹۸، تندیس بهترین فیلمنامه جشنواره شبدیز کرمانشاه در سال ۱۳۹۷، تندیس بهترین فیلمنامه جشنواره ژیار سنندج در سال ۱۳۹۷، تندیس بهترین فیلمنامه جشنواره شبدیز کرمانشاه در سال ۱۳۹۶، کاندید دریافت بهترین فیلمنامه جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان در سال ۱۳۹۷، برگزیده جشنواره Colortape استرالیا در سال ۲۰۱۹، برگزیده جشنواره LIFF لبنان در سال ۲۰۱۹، برگزیده فستیوال اسکاری Nashvill امریکا در سال ۲۰۲۰، برگزیده جشنواره Screenwriting Master Contest امریکا در سال ۲۰۲۰، برگزیده جشنواره London Independent Story Prize انگلیس در سال ۲۰۲۰، برگزیده جشنواره page turner screenplays امریکا در سال ۲۰۲۰، برگزیده جشنواره American Screenwriting conference امریکا در سال ۲۰۲۰ و برگزیده جشنواره kalaburagi هند در سال ۲۰۲۰ از دیگر افتخارات اشکان چاوشی است.

برچسب‌ها ایتالیا کرمانشاه انجمن سینمای جوانان ایران ایران جشنواره ملی رضوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایتالیا کرمانشاه انجمن سینمای جوانان ایران ایتالیا کرمانشاه انجمن سینمای جوانان ایران ایران جشنواره ملی رضوی تندیس بهترین فیلمنامه جشنواره امریکا در سال ۲۰۲۰ برگزیده جشنواره جشنواره فیلم فیلم کوتاه بخش فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۲۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوق‌ستاره ژاپنی جایگزین گران‌ترین والیبالیست جهان

به گزارش "ورزش سه"، یوکی ایشیکاوا ستاره و کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن که در چند فصل اخیر درخشش بی نظیری از خود نشان داد، سرانجام مزد تلاش خود را گرفت و به بهترین تیم جهان پیوست.

بنابر اعلام جینو سرچی مدیر باشگاه پروجای ایتالیا، یوکی ایشیکاوا دریافت کننده تیم میلانو ایتالیا به عضویت پروجا درآمد و جانشین ویلفردو لئون ستاره کوبایی لهستانی در این تیم شد.

ایشیکاوا که حدود پنج سال پیش از سیه‌نا در لیگ ایتالیا شروع به کار کرده بود، پله های ترقی را یکی یکی پیمود و حالا در بهترین تیم ایتالیا و جهان از فصل آینده بازی خواهد کرد.

همچنین آگوستین لوزر سرعتی زن آرژانتینی میلانو نیز به همراه ایشیکاوا راهی پروجا شد تا این باشگاه دو خرید خوب در همین اول کار انجام دهد. پروجا در فصلی که گذشت چهار قهرمانی لیگ، حذفی، سوپر کاپ و جام باشگاه های جهان را کسب کرد.

دیگر خبرها

  • ۸۴ تیم برگزیده جشنواره ملی لکوکاپ ایران شدند
  • باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد
  • عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی برگزیده جشنواره ملی عکاسی سنندج
  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • جشنواره نوجوان خوارزمی در مهرستان و خاش
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد
  • فوق‌ستاره ژاپنی جایگزین گران‌ترین والیبالیست جهان
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • ابتذال در سینما برآیند تقاضا است/ از کیهان بچه‌ها شروع کردم