Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@07:47:33 GMT

دادستان عمومی و انقلاب پارس‌آباد معرفی شد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۴۲۴۱۸

دادستان عمومی و انقلاب پارس‌آباد معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مراسم تکریم و معارفه دادستان‌های قدیم و جدید عمومی و انقلاب شهرستان پارس‌آباد پیش‌ازظهر امروز با حضور رئیس کل دادگستری و مسؤولان قضایی استان اردبیل، جمعی از قضات و کارمندان دادگستری و شورای تأمین شهرستان پارس‌آباد برگزار شد و ضمن قدردانی از زحمات امین رنجبر، ناصر اسکندری به‌عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پارس‌آباد معرفی گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام حسین کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان اردبیل در این مراسم با تشریح اهمیت کار قضا و قضاوت به ویژه نقش دادستان به‌عنوان مدعی‌العموم در دفاع از حقوق عامه و تأمین امنیت و عدالت اظهار کرد: مسلما امنیت، عدل و رفاه اجتماعی از نیازهای اساسی آحاد مردم است و دادستانی در برآورده شدن این نیازها نقش بسیار مهمی بر عهده دارد لذا دادستان باید با تلاش و کوشش مضاعف و با ایثار و از خودگذشتگی این انتظارات بر حق مردم را برآورده سازد.

«مصلحت‌اندیشی» آفت شدید قانون‌گرایی است

وی شاخص قانون‌مداری را مهم‌ترین شاخص در ارزیابی عملکردها عنوان کرد و افزود: آفت شدید قانون‌گرایی، مصلحت‌اندیشی است و نباید مصلحت‌اندیشی بر نفع یک شخص، جناح یا گروهی منافع آحاد مردم و منافع ملی را به مخاطره بیندازد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به اولویت‌های دادگستری استان، عملکرد بر اساس سند تحول قضایی را یکی از اهداف مهم دستگاه قضایی دانست و تصریح کرد: حل مشکلات با عمل بر اساس قانون، استفاده از فن‌آوری‌های نوین در تشکیلات قضایی استان، مبارزه با فساد در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، مبارزه با مواد مخدر و مشروبات الکلی، مبارزه با اراذل و اوباش و اخلالگران نظم و امنیت، احقاق حق، صیانت از حقوق عامه و بیت‌المال و بسیاری دیگر از رسالت‌های خطیر دستگاه قضایی در سند تحول قضایی مورد تأکید قرار گرفته و بر همین مبنا نیز دستگاه قضایی به طور جد و قاطعانه بر اساس این سند با هرگونه موارد تخلف و جرم مطابق قانون به شدت برخورد می‌نماید.

کثیرلو بیان کرد: عمل به شعار سال مطرح‌شده از جانب مقام معظم رهبری در راستای حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری مشروع و قانونی یکی دیگر برنامه‌های مهم دادگستری استان اردبیل است که با تمام توان و در هماهنگی با سایر دستگاه‌های اجرایی سعی بر برداشته شدن گام‌های موثر در این خصوص است.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: دادگستری استان اردبیل دادستان عمومی و انقلاب پارس آباد قانون مداری مصلحت اندیشی سند تحول قضایی حمایت از تولید دادگستری استان استان اردبیل پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۲۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز

ابراهیم فهیمی امیدعلی رعنایی کد خبر 6093379

دیگر خبرها

  • حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته از داروخانه های پارس آباد
  • افزایش ۲۰ درصدی اعضای کتابخانه‌های فعال در استان اردبیل
  • کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • صدور ۳۰ درصد اسناد تک برگی اراضی زراعی استان اردبیل
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد