Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از ارسال ۲۸۳ اثر به دومین دوره سوگواره ملی شعر عاشورایی «ماه منیر» در اردبیل خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردبیل،  به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، دومین دوره سوگواره ملی شعر عاشورایی «ماه منیر» به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و با همکاری استانداری، اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری، شهرداری، حوزه هنری، خانه کتاب و ادبیات ایرانیان، اداره کل کانون و پرورش فکری کودک و نوجوان و موسسه فرهنگی و هنری گلشن افق آراز در بخش‌های اشعار فارسی- ترکی و اشعار عربی- کردی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالله بحرالعلومی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اظهار داشت: ابعاد زندگی، مقام علمی، معرفت و ادب، شجاعت و دلاوری، ولایت و کرامت و شهادت آقا اباعبدالله الحسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) موضوعات دومین دوره از سوگواره ملی شعر عاشورایی ماه منیر است و علاقه‌مندان  در قالب‌های مختلف شعری کلاسیک (غزل، مثنوی، رباعی) و شعر نو (آزاد، سپید) آثار خود را به دبیرخانه ارسال کرده‌اند.

وی در خصوص آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره اظهار کرد: 283 اثر از 19 استان و 41 شهر کشور به دبیرخانه ارسال شده است و با توجه به اینکه جشنواره در بخش‌های اشعار فارسی، ترکی، عربی و کردی برگزار میگردد؛ 77 اثر شعر ترکی، 176 اثر شعر فارسی، 2 اثر شعر عربی، یک اثر فارسی و ترکی و یک اثر نیز به زبان کردی و همچنین 26 مورد نیز شعر کودک و نوجوان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

برگزیدگان سوگواره شعر عاشورایی «سجاده سبز» معرفی شدندگزارش تسنیم از سوگواره هنرمندان با عنوان جاماندگان اربعین در اهواز + فیلم‌سوگواره جهانی رضوی در دهه آخر صفر / پخش ‌270 برنامه حرم مطهر رضوی در شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی‌

وی افزود: اختتامیه دومین دوره سوگواره ملی شعر عاشورایی ماه منیر در 27 ماه صفر مصادف با 12 مهرماه با حضور شعرا، مداحان و شخصیت های فرهنگی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در تالار اندیشه مشگین شهر برگزار و در مراسم اختتامیه، از نفرات برگزیده تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/140/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ماه منیر اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۲۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) انفجار و دود در مرز اسرائیل همزمان با ارسال کمک‌های هوایی به غزه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه
  • اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه
  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • (ویدئو) انفجار و دود در مرز اسرائیل همزمان با ارسال کمک‌های هوایی به غزه
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون آغاز شد
  • اردبیل فردا میزبان دومین جشنواره بین‌المللی عشایر است
  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان