Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌ گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری سی‌ و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، سیاوش زرین‌آبادی، مونا شاهی و ساره شفیعی‌پور به عنوان مشاوران انتخاب آثار پویانمایی بخش مسابقه ملی، جشنواره سی‌ و هشتم را همراهی می‌کنند.

ساره شفیعی‌پور متولد سال ۱۳۶۰ در کرمان و دانش‌آموخته رشته انیمیشن از دانشگاه تربیت مدرس و برنده جوایز بسیاری از جمله جایزه بهترین انیمیشن از جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاوش زرین‌آبادی متولد سال ۱۳۴۱ در آبادان و دانش‌آموخته رشته مهندسی شیمی است. او از اعضای هیات انتخاب و داوری جشنواره پویانمایی تهران بوده و برنده جایزه‌هایی از جشنواره‌های مختلف، همچون جایزه بهترین انیمیشن از جشنواره Ficts میلان شده است.

مونا شاهی متولد سال ۱۳۶۲ در تهران و دانش‌آموخته انیمیشن از دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر تهران است. او از اعضای هیات انتخاب جشن بزرگ انیمیشن ایران بوده و برنده جایزه دومین انیمیشن جشنواره فریمز هند نیز شده است.

سی‌ و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۰ برابر با ۱۹ تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۱ برگزار می‌شود. این رویداد برای اولین‌بار در تاریخ سینمای ایران واجد شرایط تایید آکادمی اسکار شناخته و معرفی شده است.

کد خبر 5316204 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: آکادمی اسکار جشنواره فیلم کوتاه تهران اربعین 1400 اربعین حسینی تئاتر ایران فیلم کوتاه حضور هنر ایران در جهان حسینیه مهر ویروس کرونا هفته دفاع مقدس عکاسی سینمای مستند فیلم سینمایی حوزه هنری شبکه دو سیما دفاع مقدس فیلم کوتاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۲۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گراوید از میاندوآب نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه جشنواره لتونی شد

فیلم کوتاه «گراوید» از میاندوآب به کارگردانی امیر اسکندریان نامزد دریافت بهترین جایزه جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه لتونی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، فیلم کوتاه «گراوید» به کارگردانی امیر اسکندریان نویسنده، بازیگر و کارگردان میاندوآبی با موضوع کودک همسری نامزد دریافت بهترین فیلم جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه لتونی شد.

این فیلم کوتاه با موضوع کودک همسری و شناساندن آسیب‌های آن توسط عوامل انجمن هنری «اشک صدف» میاندوآب در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است.

تصویربرداری این فیلم کوتاه در بیمارستان ولیعصر (عج) تبریز انجام شده و هادی افتخارزاده، مائده حسن‌زاده، وحید فریور، اسماً ابوالحسنی و مهسا آذری بازیگران نقش اصلی این فیلم کوتاه هستند.

کد خبر 749025

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • این فیلم بیش از حد برخاسته از جهان شخصی نیست
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • مشاوران رئیس فدراسیون والیبال معرفی شدند
  • ۱۰ هزار خانه خالی در پرند به سازمان امور مالیاتی معرفی شد
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟
  • گراوید از میاندوآب نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه جشنواره لتونی شد