Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ احمد ثمره حسینی فرمانده انتظامی شهرستان زابل در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت : در پی اخبار رسیده از خرید و فروش اموال مسروقه توسط، متصدی یک انبار ضایعاتی در شهر زابل، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: تیمی از مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۲ تحقیقات خود را در این خصوص آغاز و با انجام یک سری اقدامات تخصصی از وجود تعداد زیادی اموال مسروقه در انبار ضایعاتی مذکور اطمینان حاصل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان زابل ادامه داد: مأموران با حصول اطمینان از موضوع به محل اعزام و ضمن دستگیری این فرد، در بازرسی از انبار ضایعاتی او تعداد زیادی لوله مسیمتعلق به کولر‌های گازی، تعداد زیادی باطری و قطعات خودرو، چندین دستگاه پمپ آب و موتور کولر آبی و... به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ ثمره حسینی تصریح کرد: متهم ۲۷ ساله به کلانتری منتقل و تحت بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر مالخری و ارتباط با سارقان اعتراف و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ ثمره حسینی در پایان، ضمن قدردانی از همکاری شهروندان با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و پاک سازی نقاط آلوده، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع، تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام گردد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سارق دستگیری مالخر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۲۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه

سرهنگ سعید مهدوی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه گفت: ماموران گشت انتظامی این فرماندهی در حین گشت زنی به فردی که با اسب در حال حمل چوب در محدوده یکی از مناطق جنگلی این شهرستان بود مشکوک شدند.

او افزود: ماموران متهم را دستگیر و در بازرسی از مجل دپوی چوب توسط نامبرده ۳ تن چوب جنگلی که بصورت غیر مجاز از جنگل‌های این شهرستان برداشت کرده بود کشف کردند.

سرهنگ مهدوی گفت: چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در پایان از عزم راسخ پلیس برای برخورد با پدیده قاچاق کالا خبرداد و به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا، مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • دستگیری چهار شرور در زابل
  • دستگیری چهار نفر شرور در زابل
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • دستگیری سارقان به عنف نیسان
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • کشف ۱۰۳ گرم طلا مسروقه از مخفیگاه مالخر/ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات