Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@05:03:22 GMT

بازی فرش آرا و چیپس کامل برنده نداشت

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۴۲۹۱۰

بازی فرش آرا و چیپس کامل برنده نداشت

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتسال فرش آرای مشهد و چیپس کامل مشهد ظهر امروز در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند و در پایان هر ۲ تیم به تساوی ۲ بر ۲ دست یافتند. گل‌های چیپس کامل را در این مسابقه محمد پیکان و محمد عیدی به ثمر رساندند و اکبر کاظمی هم موفق شد ۲ گل فرش آرا را وارد دروازه چیپس کامل مشهد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های فوتسال چیپس کامل مشهد و فرش آرای مشهد تا پایان هفته سوم لیگ برتر به ترتیب با ۳ و یک امتیاز در رده‌های دهم و دوازدهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار دارند.

بیشتر بخوانید

بازیکن فصل گذشته تیم فوتسال نفت عراق به زندی بتن پیوست

با اعلام سازمان لیگ برتر فوتسال رقابت‌های هفته چهارم از روز شنبه ۱۷ مهر ماه شروع می‌شود و تیم‌های چیپس کامل و فرش آرای مشهد به ترتیب به مصاف شهروند ساری و راگای تهران می‌روند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتسال چیپس کامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۲۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصولی: ملی پوشان فوتسال حواله خودرو نمی گیرند/ در جریان انتقال پرسپولیس به مشهد نیستم+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، احسان اصولی بعد از بازگشت کاروان تیم ملی فوتسال در جمع خبرنگاران اظهار کرد:از پس فردا کارمان را برای جام جهانی فوتسال شروع می کنیم. با توجه به نظر شمسایی لیگ تا چند هفته برگزار می شود و طبق فیفادی ها برای تیم ملی فوتسال بازی در نظر می گیریم.

وی در مورد قرارداد سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: ما در خدمت شمسایی خواهیم بود و قرارداد تمدید می شود. بدهی از سال گذشته باقی مانده که به خاطر آخر سال پرداخت نشد اما کارهایش انجام می شود.

اصولی در مورد اینکه به تیم ملی فوتسال هم حواله خودرو داده می شود یا خیر گفت: نه این طور نیست البته حواله خودرو را که ما نمی دهیم اما در چارچوب تعریف شده پاداش در نظر می گیریم.

رئیس کمیته فوتسال در مورد اینکه سخنگوی شورای شهر مشهد از انتقال پرپسولیس به مشهد صحبت کرده گفت: من در جریان صحبت سخنگوی شورای شهر مشهد در مورد انتقال پرسپولیس نیستم.

برای مشاهده کامل صحبت های اصولی فیلم زیر را ببینید: 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ راند نخست ال کلاسیکوی اروپا برنده نداشت + فیلم
  • دوئل کارلتو و توخل در مونیخ برنده نداشت / سرنوشت صعود به مادرید کشیده شد!
  • (ویدئو) خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید؛ نبرد مونیخ برنده نداشت
  • فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • افغانستان،حسرت ما و جام جهانی
  • داوید رایا یا جوردن پیکفورد؛ چه کسی برنده دستکش طلایی فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس می‌شود؟
  • ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد
  • اصولی: ملی پوشان فوتسال حواله خودرو نمی گیرند/ در جریان انتقال پرسپولیس به مشهد نیستم+ فیلم
  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت