Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنا بر مطلب ارسالی روز چهارشنبه دفتر نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس، ابراهیم عزیزی در نشست بررسی مشکلات زیرساختی مخابراتی در شهرستان شیراز که با حضور فرماندار و نمایندگان مجلس در محل فرمانداری برگزار شد، با انتقاد شدید از وضعیت ضعیف ارتباطات در این شهرستان اظهار داشت: ما برای حل این مشکل دو بار وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات را به شیراز فراخواندیم و با وجود حمایت وی، عدم پیگیری و ضعف مفرط در این خصوص در استان و ناهماهنگی های موجود، موجب شد نتیجه ای حاصل نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این ساختار ضعیف ارتباطی سزاوار مردم شیراز نیست، گفت: وقتی داخل استان از این فرصت استفاده نمی کنند و هر دستگاهی به شکلی موضوع را پاسکاری و اشکال و ایرادها را متوجه دستگاه دیگر می کند، مشکل هیچ گاه حل نمی شود.
عزیزی با بیان اینکه امروز برای یک ارتباط ساده تلفنی در شیراز مشکل داریم، افزود: اگر جلسه برای تشکیل جلسه هست، فایده ای ندارد اما اگر برای رفع مشکلات جلسه تشکیل می شود، ما آماده همه گونه همکاری هستیم.
او ادامه داد: مردم امروز در عصر ارتباطات نیاز ضروری به این مساله دارند و قابل قبول نیست که می شنویم مثلا شهرداری یا فلان نهاد اجازه نصب یک زیرساخت ارتباطی در شهر را نمی دهد، در حالی که این اجازه با توجه به نیاز مردم، شرط نیست.
نماینده شیراز و زرقان در مجلس تاکید کرد: موضوع ارتباطات را باید جدی بگیریم و نگاهمان نیز عمل گرایانه باشد تا مشکل مردم حل شود وگرنه مشکلات همچنان باقی خواهد بود.
عزیزی ادامه داد: بارها تشکیل جلسه شده و موارد و نیازهای ارتباطی به اطلاع سازمان های ذی ربط رسیده اما اینکه چرا همکاری نمی کنند جای سوال جدی است.

برچسب‌ها زرقان تلفن همراه نماینده مجلس شورای اسلامی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شیراز موبایل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زرقان تلفن همراه نماینده مجلس شورای اسلامی زرقان تلفن همراه نماینده مجلس شورای اسلامی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شیراز موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۲۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول

  به گزارش «تابناک» به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول که به عنوان رهبر بازار ارتباطات سیار ایران در نمایشگاه بین المللی Mobilefest 2024 حضور پیدا کرده است، میزبان عمر فاتح سایان، معاون وزیر حمل و نقل و زیرساخت ترکیه و هیات همراه، در غرفه خود واقع در مرکز کنگره استانبول بود.   نمایشگاه Mobilefest که امروز شنبه 8 اردیبهشت پس از سه روز به کار خود پایان می دهد، در این دوره میزبان رهبران صنعت ICT، مبتکران و متخصصان این عرصه است.   همراه اول با حضور در این رویداد بزرگ ICT منطقه اوراسیا، سعی کرده تا نشان دهد چگونه فناوری های پیشرفته حوزه ارتباطات سیار و پلتفرم های دیجیتال، ارائه دهندگان خدمات و شرکت ها را برای ارائه تجربیات استثنایی به مشتریان و باز کردن جریان های درآمدی جدید توانمند می سازد.   گفتنی است همراه اول با محوریت محصولات، خدمات و فعالیت های حوزه های «کسب و کار سازمانی»، «مرکز تحقیق و توسعه همراه» و «بازوی سرمایه گذاری جسورانه» خود و با شعار «هدف گیری بی نهایت»، در این رویداد و در قالب بخش نمایشگاهی حضور پیدا کرده است.

دیگر خبرها

  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • همه اختیار‌ها را به رئیس کل بانک مرکزی دادیم؛ اما هنوز در سیاست‌ ارزی دچار مشکل هستیم/ جلسه سومی وجود ندارد؛ تا یکشنبه برای دریافت برنامه ارزی منتظر می‌مانیم