Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان از قطع سهمیه گازوئیل ۵ پمپ بنزین متخلف با صدور دستور قضایی خبر داد.

 دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان اعلام کرد: به منظور مقابله با قاچاق و عرضه خارج از چرخه قانونی سوخت ، دستور ویژه قضایی جهت قطع سهمیه گازوئیل جایگاه های متخلف صادر شده است.

 

مجتبی قهرمانی تصریح کرد: در قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت، جایگاه های متخلف شناسایی می شوند و بر این اساس ضمن تشکیل پرونده کیفری ، به شرکت پخش فرآورده های نفتی استان هرمزگان دستور داده شده است تا با توجه به احراز تخلفات ۵ جایگاه عرضه سوخت و پمپ بنزین در مناطق مختلف استان، فوراً و تا اطلاع ثانوی نسبت به قطع سهمیه گازوئیل آنها اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برخی تخلفات انجام شده توسط این پمپ بنزین ها و جایگاه های سوخت را مواردی چون؛ غیر فعال نمودن دوربین های نظارتی و عدم اصلاح جانمایی و کیفیت تصویر برداری آنها، سوء‌استفاده از کارت های سوخت در حضور اپراتورها، کشیدن نازل سوخت به داخل کابین به منظور،همکاری با قاچاقچیان سوخت ،تسهیل امر قاچاق و اقداماتی از این دست و به طور کلی عدم مدیریت جایگاه جهت جلوگیری از قاچاق سوخت عنوان کرد. 

این مقام قضایی همچنین تأکید کرد: قطع سهمیه این جایگاه ها فقط مربوط به گازوئیل می باشد و به منظور جلوگیری از ایجاد هرگونه مشکل برای مردم، سهمیه بنزین آنها همچنان پابرجاست و سهمیه گازوئیل آنها نیز جهت عرضه به نزدیک ترین جایگاه مجاور تحویل داده می شود.

 دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان با بیان اینکه به تعدادی از جایگاه های متخلف نیز با تعیین ضرب‌الاجل تذکرات لازم داده شده است، اظهارداشت: در صورت تکرار تخلفات، سهمیه گازوئیل این جایگاه ها نیز قطع می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قطع سهمیه گازوئیل استان هرمزگان پمپ بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۳۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه

ایسنا/خوزستان دادستان عمومی و انقلاب کرخه از کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد.

امین ملکشاهی با بیان این خبر گفت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک گروه سازمان‌یافته قاچاق سوخت، دستور قضایی برای بررسی موضوع و دستگیری متهمان صادر شد.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی افزود: بر همین اساس ماموران پس از سوختگیری خودروی مورد نظر، آن را توقیف و دو سرنشین آن را بازداشت کردند و هر دو با قرار متناسب روانه زندان شدند.

ملکشاهی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، از سال گذشته تاکنون چهار محموله گازوئیل قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • کشف ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه