Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی، گفت: هموطنان بلیت برگشت را از ایران تهیه کنند زیرا هم کم‌هزینه‌تر است و هم برای دریافت رمز دوم با مشکل مواجه نمی‌شوند. خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسین مذنب در خصوص بازگشت زائران اربعین اعلام کرد: در یک هفته گذشته که تیم ویژه وزیر راه و شهرسازی در فرودگاه امام (ره) مستقر شدند، ۲۶ پرواز فوق‌العاده و ویژه شامل ۲۰ پرواز شرکت‌های داخلی و ۶ پرواز خارجی با ظرفیت بیش از ۵ هزارنفر را خارج از ظرفیت ایرلاین‌ها به عتبات عالیات منتقل کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  سرپرست اداره کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: تعداد فراوانی شکایت از ایرلاین‌ها، شرکت‌ها و سایت‌های خدماتی-مسافرتی تنظیم و به سازمان هواپیمایی کشوری ارجاع شد که بعد از تکمیل پرونده به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند. همچنین با چندین مورد شرکت‌های متخلف برخورد قضایی شده است.   مذنب تاکید کرد: تیم‌های بازرسی ویژه در تمام فرودگاه‌هایی که پرواز اربعین داشتند، مستقر بودند و کمک کردند تا این خدمات به نحو مناسب ارایه شود.   وی گفت: به دستور وزیر راه و شهرسازی با تیم بازرسی و سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری به عراق آمدیم تا راه‌های هرچه بهتر ارایه خدمات را به زائرانی که می‌خواهند از طریق هوایی به کشور بازگردند را بررسی کنیم.   مذنب با تاکید بر اینکه بازگشت زائران اربعین از طریق هوایی تسهیل می‌شود، توصیه کرد: هموطنان بلیت برگشت را از ایران تهیه کنند. زیرا هم کم‌هزینه‌تر است و هم برای دریافت رمز دوم با مشکل مواجه نمی‌شوند.   وی تصریح کرد: هموطنان از طریق خانواده‌های خود در کشور برای گرفتن بلیت اقدام کنند.   مذنب توضیح داد: راه‌های بازگشت زائران اربعین به کشور تسهیل می‌شود تا هموطنان در فرآیند کوتاه به کشور بازگردند.   بیشتر بخوانید: انجام روزانه ۴۰ پرواز از فرودگاه نجف و بغداد برای بازگشت زائران انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی اربعین حسینی بازگشت زائران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی اربعین حسینی بازگشت زائران بازگشت زائران زائران اربعین راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۳۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو

النصر در شبی که کریستیانو رونالدو بعد از یک بازی محرومیت به ترکیب اصلی برگشت برابر حریف خود با یک گل پیروز شد.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته بیست و نهم رقابت های لیگ عربستان یک بازی برگزار شد.

در این بازی النصر مهمان الخلیج بود و توانست با یک گل به پیروزی برسد.

تک گل النصر را در این بازی امریک لاپورت به ثمر رساند.

در این بازی کریستیانو رونالدو بعد از یک بازی محرومیت به ترکیب اصلی النصر برگشت که البته موفق به گلزنی نشد.

النصر با پیروزی که در این بازی به دست آورد جایگاه دوم‌ خود را قطعی کرد و با یک بازی بیشتر نسبت به الهلال و ۹ امتیاز کمتر در رده دوم قرار گرفت.

تا پایان لیگ عربستان تنها ۵ هفته دیگر باقی مانده است و به نظر می رسد که الهلال قهرمانی خود را در یکی دو هفته پیش رو قطعی کند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم نرفته بود شمال که خودکشی کند/او برای برگشت از سفر، چندین قرار کاری گذاشته بود و قول داده بود برای دیدن خواهرش به زاهدان برود
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان/ برخورد قضایی با ۱۵۰ کار فرمای متخلف