Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهیه کننده "نمایش ما کی هستیم" گفت:هماهنگی 70 بازیگر، 15 نفر عوامل به مدت 9 ماه بسیار سخت بود، علاوه براین باید شرایط کرونا و تعطیلات راهم اضافه کرد ضمن اینکه هیچگونه حمایتی وجود نداشت.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ شاهین پوشین تهیه کننده تئاتر «ما کی هستیم» در گفتگویی با برنا در رابطه فعالیت در شرایط کنونی، بیان کرد: همه ما  در عرصه تئاتر کار می‌کنیم برای مخاطب، به نظرم مخاطب نیاز داشت یک کار نو و متفاوت تماشا کند، به همین دلیل به سراغ یک نمایش متفاوت که اولین تئاتر سریالی بود رفتم؛ این نمایش در 6 اپیزود تولید شده، که هر اپیزود یک داستان جدا و بازیگران جدا دارد، کار تقریبا نشدنی و سخت در ابتدا به نظر میرسید ولی خوب با حضور مسعود ترابی عزیز این مهم اتفاق افتاد که جا دارد از او و تمام عوامل تشکر ویژه کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیمودن این مسیر سخت میسر نمیشد مگر با همت و تلاش و از خود گذشتگی تک تک  اعضا گروه.

او ادامه داد: 6متن مجزا، هماهنگی 70 بازیگر، 15 نفر عوامل به مدت 9 ماه بسیار سخت بود، علاوه براین باید شرایط کرونا و تعطیلات راهم اضافه کرد ضمن اینکه هیچگونه حمایتی وجود نداشت. بسیاری از مواقع شرایط طوری پیش می‌آمد که همه فکر میکردن کار تعطیل می‌شود و سرانجامی نخواهد داشت، اما لطف خدا و غیرت و پشتکار تک تک بچه‌ها باعث شد که ما کار را به سرانجام برسانیم.

پوشین بیان کرد: تمام اجراها زمانی اتفاق افتاده که در پیک کرونا نباشیم و من و همه همکارانم تابع تصمیم ستاد کرونا بودیم. تمام عوامل درطول این مدت در خطر بوده‌اند، اما خوب شغل همگی ما هنر است، درآمد ما از این راه بوده و هست؛ و باید دانست که در این دوران بیشترین آسیب را بخش هنر دیده است.

او تاکید کرد: به نظرم خیلی بهتر از این می‌توانستیم این شرایط را مدیریت کنیم، نه اینکه فقط اعلام کنیم تعطیل و دیگر کاری به کسی نداشته باشیم. بسیاری از همکاران شرایط سخت و عحیبی رل پشت سر گذاشتن، میشناسم کسانی که اجاره ماهانه منزل خود را نتوانستند پرداخت کنند و بسیار مشکلات دیگری که شاید در مقال نتوان گفت. بنابراین موضوع اجرا رفتن در شرایط فعلی را باید اینگونه ببینیم که آیا همکاران ما نیز در شرایط فعلی نباید درآمد و کاری داشته باشند؟ بله ما متوجه هستیم که شرایط خطرناک است تمامی مکان‌هایی که تجمع عمومی در آن اتفاق می‌افتد باید تعطیل شود اما جایگزین این کار و اجراها چیست؟

این هنرمند عرصه تئاتر با اشاره بر حمایت تئاتر خصوصی و دولتی ابراز داشت: زمانی که شخص سالن‌های خصوصی درگیر مشکلات مالی هستند به خاطر تعطیل شدن‌ها چگونه از گروه‌ها حمایت کنند؟ قطعا همه سالن‌ها هزینه‌هایی دارند و نمیتوانند از پس از آن بربیایند. در جریان هستم که چه مشکلاتی بین سالن‌ها و گروه‌ها بوجود آمده است اما باید بدانیم که مرکز هنرهای نمایشی پاسخی جز اینکه به ما مربوط نیست ندارد؛ مبالغی که به عنوان حمایت از گروه‌ها و سالن‌ها پرداخت می‌شود نیز واقعا جوابگو مشکلات نیست. شاید به نوعی دست آن‌ها نیز بسته است.

او در پایان تاکید کرد: ما سعی کردیم قیمت بلیط را در پایین ترین حالت ممکن در نظر بگیریم و باتوجه به نوع کار و اینکه 6 قسمت است؛ پکیج‌های مختلفی نیز در نظر گرفته‌ایم. پکیج‌های روزانه که شامل 2 قسمت و 30 درصد تخفیف، پکیج‌های 6 قسمتی که نیم بها در نظر گرفته شده و پیکیج‌های دانشجویی و گروهی که همگی اعلام خواهد شد. ضمن اینکه تشکر کنم از سایت تیوال که برای این نمایش برای اولین بار از سامانه جدیدشون رونمایی می‌کنند.

«ما کی هستیم» به نویسندگی الناز عطایی، کارگردانی مسعود ترابی، تهیه کنندگی شاهین پوشین و هنرنمایی بیش از 70 هنرمند اولین تئاتر سریالی ایران است که قرار است مهرماه سال جاری در تالار حافظ روی صحنه برود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سالن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۳۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل شبستر تلفات جانی نداشت

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالصمد رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: با اشاره به اینکه در برخی مناطق استان از جمله انگشتجان شبستر سیل رخ داده است، گفت: سیل امروز هیچ گونه تلفات جانی به دنبال نداشته است و منجر به ورود خسارت به حدود ۴ دستگاه خودرو شد.

کد خبر 6095967

دیگر خبرها

  • سیل شبستر تلفات جانی نداشت
  • زلزله ۴.۲ ریشتری در خراسان شمالی هیچگونه خسارتی در پی نداشت
  • اجرای عمومی تئاتر‌های جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • اجرای عمومی تئاترهای جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • «تهران ۲۰» به مطالبات مردم نزدیک‌تر می‌شود
  • عکس| جدیدترین عکس سجاد افشاریان در پشت صحنه تئاتر
  • «کمی دیرتر» به چاپ هفدهم رسید
  • بحران ادبیات داریم
  • کاش تلویزیون، این مدلی نبود
  • اجتماع حمایتی جمعی از مردم لنگرود برای اجرای طرح نور پلیس