Web Analytics Made Easy - Statcounter

داهوا یکی از پرفروش ترین برندهای دوربین های مدار بسته در جهان است... - اخبار بازار -

داهوا یکی از پرفروش ترین برندهای دوربین های مدار بسته در جهان است. بزرگترین تولید کننده سیستم های نظارت تصویری و امنیتی که محصولات متنوع و با کیفیتی از قبیل دوربین ها و دستگاه های ضبط تصاویر، دزدگیر ها و دستگاه های خانه هوشمند، سیستم های کنترل تردد و بسیاری دیگر از محصولات حفاظتی و ایمنی را تولید می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت داهوا که مقر اصلی آن در هانگ جو چین واقع شده است صدها دفتر و نمایندگی در کشورهای مختلف دنیا دارد و دارای هزاران کارمند در بخش های مختلف است. تیم های تحقیق و توسعه در داهوا به طور پیوسته در حال بررسی و ارائه ایده ها و راهکارهای جدید هستند و همین امر باعث شده محصولات داهوا هر روز پیشرفته تر شده و بتواند به نیازهای مختلف مشتریان پاسخ دهد.

عرضه محصولات جدید داهوا در نمایندگی های داهوا

همانطور که اشاره شد داهوا همواره به دنبال تولید و عرضه محصولات متنوع جدید است. از جمله جدیدترین محصولات داهوا می توان به دوربین های فول کالر و دید در شب رنگی  داهوا  اشاره کرد. این دوربین ها از تکنولوژی جدید پردازش رنگ استفاده می کنند و تا این لحظه مورد استقبال زیاد خریداران قرار گرفته اند. با دوربین های فول کالر که به دوربین های مداربسته وارم لایت نیز معروف هستند می توانید در تاریکی مطلق شب، تصاویر را به صورت کاملا رنگی با کیفیت خوب ببینید.

همچنین ورژن 2.0 دوربین های فول کالر باعث می شود آلودگی نوری محیط کاهش یابد و همچنین از جذب حشرات به سمت دوربین جلوگیری می کند.

علاوه بر این ، این دوربین ها از فرایند AA (تراز فعال) نیز برخوردارند که نور ورودی را کاملاً با سنسور هماهنگ می کند. دوربین های تمام رنگی در قالب های گنبد ، گلوله ، جعبه و کره چشم موجود است. علاوه بر دوربین های دو لنز ، سری رنگی Dahua Full 2.0 نیز دوربین هایی با ویژگی های هوشمند دیگر مانند لنز واریفوکال و وضوح 4K ارائه می دهد.

 

در تصویر فول تفاوت تصویر دو  دوربین مداربسته  فول کالر جدید (تمام رنگی) و دوربین مادون قرمز قدیمی (IR) بخوبی مشخص است.

دستگاه های ضبط تصاویر دارای قابلیت هوش مصنوعی از دیگر محصولات جدید داهوا هستند که مورد استقبال قرار گرفته اند. این دستگاه ها قارند چهره افراد را شناسایی کنند و مورد تحلیل قرار دهند. مثلا شما می توانید با یک دستگاه دارای قابلیت هوش مصنوعی (AI) از حضور افراد غریبه داخل منزل یا محل کار خود مطلع شوید و یا یک شخص را بر اساس جنسیت، رده سنی، عینک یا ماسک در دوره زمانی مشخص جستجو کنید.

دوربین های TiOC از دیگر محصولات جدید داهوا هستند. این دوربین های مدار بسته هم به تکنولوژی فول کالر مجهز هستند هم به تکنولوژی IR و از طرف دیگر این قابلیت را دارند که وقتی فردی وارد منطقه نظارتی می شود ، نور سفید روشن می شود و حالت فول کالر فعال می گردد.و وقتی هدف از منطقه خارج می شود ، LED خاموش می شود و چراغ IR دوباره روشن می شود و آلودگی نوری در منطقه را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

دوربین های TiOC 2.0 دارای فناوری VoiceCatcher هستند که کیفیت صدا و پیکاپ را افزایش می دهد

برای اطلاع از فهرست محصولات جدید داهوا و خرید کافیست به یک نمایندگی داهوا در ایران یا سراسر جهان مراجعه کنید.

کمبود چیپ های الکترونیکی، قیمت  دوربین مدار بسته داهوا  را افزایش داده است

بعد از همه گیری ویروس کرونا، تقاضای شرکت های تولید کننده تجهیزات کامپیوتری برای خرید چیپ های الکترونیکی از تولید کنندگان این چیپ ها بالا رفت و این تولید کنندگان نتوانستند همه نیازها را ظرف مدت کوتاهی تامین کنند به همین دلیل قیمت چیپ های الکترونیکی و کامپیوتری بالا رفت. شرکت داهوا نیز که از این چیپ ها در تولید محصولات خود استفاده می کند ناگیز به افزایش دادن قیمت جهانی محصولات خود شد.

تا لحظه نگارش این مطلب، داهوا همچنان با کمبود چیپ مواجه است و تولید بسیاری از دستگاه ها و دوربین های مدار بسته خود را کاهش داده است.

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دوربین های مدار بسته دوربین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۳۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود

سخنگوی شورای ائتلاف اعلام کرد: فهرست شورای متبوعش در دومین مرحله انتخابات مجلس آخر هفته و همزمان با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر ابراهیم رسولی اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر اعلام لیست شانا در هفته جاری را تکذیب کرد و گفت: لیست در هفته آخر و با شروع زمان تبلیغات اعلام می‌شود.

وی ۱ اردیبهشت‌ماه در مورد برنامه این شورا برای دور دوم انتخابات گفته بود: ۱۳ نفر از نامزدهای این شورا به دور دوم راه یافته‌اند و چون بنای ما بر ارائه لیست کامل است، در مورد ۳ نفر باقی‌مانده با رایزنی با گزینه‌های دیگر به جمع‌بندی رسیده و در نهایت لیست ۱۶ نفره خواهیم داد.

پیش از این برخی رسانه‌ها هم از رونمایی لیست ۱۶ نفره شورای ائتلاف که ۱۳ نفر آن مشخص است در اوایل هفته جاری خبر داده بودند!

به گزارش ایمنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیداهای حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

طبق اعلام وزارت کشور تعداد رأی صحیح مأخوذه در حوزه انتخابیه تهران ۱ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۸۵۷ رأی بود از بین نامزدها تعداد ۱۴ نفر به طور مستقیم وارد مجلس شدند و ۳۲ نفر دیگر نیز به مرحله دوم انتخابات راه یافتند که برای تصدی ۱۶ کرسی باقی مانده بهارستان در ۲۱ اردیبهشت به رقابت خواهند پرداخت.

آخرین جلسه مجلس یازدهم ۲ خرداد تشکیل و مراسم افتتاحیه مجلس شورای اسلامی در دوره دوازدهم، ۷ خرداد ماه با حضور مسئولان کشوری و لشکری و با پیام مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 748434

دیگر خبرها

  • بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رییسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • تولید کیت‌های استخراج DNA با یک‌بیستم قیمت نمونه اروپایی
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد
  • گمرک لیست دریافت‌کننده‌های ارز را منتشر کرد
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • تصاویر دوربین مداربسته از لحظه حمله پهپادی به میدان گازی در عراق | جزئیات جدید از حمله پهپادی | ویدئو
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود