Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@11:53:36 GMT

غول‌های لپ تاپ لنوو در مقداد آی تی موجود هستند

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۴۳۶۷۰

غول‌های لپ تاپ لنوو در مقداد آی تی موجود هستند

اکثر کسانی که با نرم‌افزارهای گرافیکی سنگین کار می‌کنند یا کسانی که نیازمند لپ تاپ گیمینگ هستند، دوست دارند... - اخبار بازار -

اکثر کسانی که با نرم‌افزارهای گرافیکی سنگین کار می‌کنند یا کسانی که نیازمند لپ تاپ گیمینگ هستند، دوست دارند یک لپ تاپ ایسوس قوی داشته باشند. با این حال، به دلیل کاهش شدید ارزش پول ملی در کشور ما در سال‌های اخیر، قیمت این لپ تاپ‌ها سر به فلک کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برند لنوو لپ تاپ‌هایی با قیمت‌های معقول‌تر تولید می‌کند که اکثر آن‌ها، به عنوان لپ تاپ‌های اقتصادی شناخته می‌شوند. با این حال، این برند، لپ تاپ‌های گیمینگ و لپ تاپ‌های بسیار قدرتمندی نیز تولید می‌کند که با وجود قیمت پایین‌تر، می‌توانند با لپ تاپ ایسوس رقابت کنند.

یکی دیگر از برندهای محبوب در کشور ما، لپ تاپ اچ پی است. برند اچ پی به ساخت لپ تاپ‌های اداری و بسیار با دوام معروف است و اگر می‌خواهید لپ تاپ شما بدون هیچ مشکلی، سال‌ها برایتان کار کند، برند اچ پی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با این حال، این لپ تاپ‌ها به اندازه ایسوس قوی نیستند و قیمت آن‌ها نیز از لنوو بالاتر است.

بهترین لپ تاپ ایسوس کدام است؟

می‌توان گفت که در حال حاضر، بهترین لپ تاپ ایسوس موجود در بازار، لپ تاپ Asus ExpertBook B9450 است. این لپ تاپ، بالاترین ظرفیت باتری را در میان لپ تاپ‌های ایسوس دارد و می‌تواند در کاربرد معمولی، بیش از 24 ساعت شارژ نگه دارد.

به علاوه این لپ تاپ، بسیار نازک است و وزن خیلی کمی دارد. کیبورد زاویه دارد لپ تاپ Asus ExpertBook B9450 برای تایپ کردن بسیار عالی است و دارای 2 ترابایت حافظه SSD می‌باشد. البته ایب تاپ قوی‌ترین لپ تاپ ایسوس از نظر توان پردازشی نیست و خیلی به گیمرها توصیه نمی‌شود.

دیگر لپ تاپ‌های شگفت انگیز ایسوس

اگر یک لپ تاپ بسیار قوی برای گیمینگ یا دیگر فعالیت‌های گرافیکی سنگین می‌خواهید، احتمالا باید به سراغ سری ROG لپ تاپ ایسوس بروید. در حال حاضر، یکی از قوی‌ترین لپ تاپ‌های ROG، لپ تاپ ایسوس ROG Strix Scar III است. این لپ تاپ یک پردازنده اینتل Core i7-9750H، یک پردازنده گرافیکی NVidia GeForce GTX 2060، یک ترابایت حافظه SSD و 16 گیگابایت رم دارد و با نرخ رفرش 240 هرتزی صفحه نمایش خود، تجربه گرافیکی بی‌نظیری برای شما فرآهم می‌آورد.

یکی دیگر از بهترین لپ تاپ‌های کنونی ایسوس، لپ تاپ Asus ZenBook Pro Duo است. این لپ تاپ مجهز به یک پردازنده شگفت انگیز Core i9-9980HK و ظرفیت باور نکردنی 32 گیگابایت رم و صفحه نمایش 6/15 اینچی با کیفیت 4K می‌باشد که هر گیمری را عاشق خودش می‌کند.

لپ تاپ ایسوس قدرت پردازشی بسیار بالایی دارد و برای گیمینگ بسیار خوب است اما قیمت آن فراتر از تصور کاربر ایرانی است. شما مدل‌های مختلف و حتی اقتصادی لپ تاپ ایسوس را در فروشگاه‌های اینترنتی مثل دیجی‌کالا و مقداد آی تی تهیه کنید؛ مقداد آی تی، لپ تاپ‌های گران قیمت ایسوس را به صورت قسطی به فروش می‌رساند.

بهترین لپ تاپ لنوو کدام است؟

می توان گفت که لپ تاپ ThinkPad X1 Carbon Gen 9 در حال حاضر، بهترین  لپ تاپ لنوو در بازار است. این لپ تاپ دارای یک پردازنده اینتل Core i5 یا Core i7 است و یک پردازنده گرافیکی Intel Iris Xe دارد. لپ تاپ لنوو ThinkPad X1 Carbon Gen 9 با 8 یا 32 گیگابایت رم و 256 یا یک ترابایت حافظه SSD، قطعا یکی از بهترین لپ تاپ‌های دنیا است.

از دیگر غول‌های لپ تاپ لنوو می‌توان به لپ تاپ Yoga 9i اشاره کرد. این لپ تاپ به عنوان یک لپ تا 2 در 1، بسیار قوی محسوب می‌شود تا از یک پردازنده مرکزی Core i7، یک پردازنده گرافیکی Intel Iris Xe و 16 گیگابایت رم پشتیبانی می‌کند و هارد آن، قابل ارتقاء تا یک ترابایت SSD است. یکی از ویژگی‌های جالب این لپ تاپ پرتابل 2 در 1، صفحه نمایش 14 اینچی بسیار با کیفیت از نوع IPS LCD است.

بد نیست که یک لپ تاپ از سری IdeaPad نیز معرفی کنیم. کروم‌بوک لنوو IdeaPad Duet دارای یک پردازنده مرکزی مدیاتک هیلو P610T، یک پردازنده گرافیکی ARM G72 MP3 600Hz، 4گیگابایت رم، یک صفحه نمایش 10 اینچی با کیفیت FHD و حافظه داخلی 64 گیگابایت است. کروم بوک، بسیار سبک می‌باشد و باتری پرظرفیتی دارد. قیمت پایین، یکی از مهم‌ترین مشخصات لپ تاپ لنوو 2 در 1 IdeaPad Duet است. جدیدترین لپ تاپ‌های لنوو را می‌توانید از فروشگاه مقداد آی تی خریداری کنید.

بهترین لپ تاپ اچ پی در سال 2021

برند اچ پی به ساخت لپ تاپ‌هایی بسیار با دوام برای استفاده‌های شغلی معروف است. این برند، لپ تاپ‌هایی با قیمت مناسب و دوام بسیار بالا تولید می‌کند. در حال حاضر می‌توان لپ تاپ اچ پی Envy 13 را به عنوان بهترین  لپ تاپ اچ پی  در سال 2021 معرفی کرد. این لپ تاپ، یک پردازنده AMD Ryzen 5 4500U، یک پردازنده گرافیکی AMD Radeon Graphics، 8گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه SSD و یک صفحه نمایش با کیفیت دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این لپ تاپ اچ پی می‌توان به سبک و پرتابل بودن و ظرفیت بی‌نظیر باتری اشاره کرد.

جمع‌بندی

در این مقاله، بهترین لپ تاپ‌های ایسوس، لنوو و اچ پی را به شما معرفی کردیم. گفته شد که لپ تاپ‌های ایسوس برای گیمینگ و کاربردهای نیازمند توان پردازشی بالا بسیار مناسب هستند اما قیمت بالایی دارند. بهترین لپ تاپ ایسوس در حال حاضر، لپ تاپ Asus ExpertBook B9450 است.

اکثر مدل‌های لپ تاپ لنوو، قیمت پایینی دارند اما این برند، لپ تاپ‌های قوی و نسبتا گران قیمت نیز تولید می‌کند که البته از لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس ارزان‌تر هستند. بهترین لپ تاپ لنوو در حال حاضر، یک عضو از خانواده ThinkPad است.

برند اچ پی نیز به ساخت لپ تاپ‌های بسیار با دوام معروف است. لپ تاپ اچ پی Envy 13 در حال حاضر، به عنوان بهترین لپ تاپ اچ پی شناخته می‌شود.

شما می‌توانید جدیدترین و قوی‌ترین مدل‌های لپ تاپ ایسوس، لپ تاپ لنوو و لپ تاپ اچ پی را به صورت نقد و اقساط از یک فروشگاه اینترنتی به نام مقداد آی تی خریداری کنید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یک پردازنده گرافیکی ترین لپ تاپ ایسوس ترین لپ تاپ بهترین لپ تاپ گیگابایت رم لپ تاپ اچ پی لپ تاپ لنوو مقداد آی تی حال حاضر صفحه نمایش لپ تاپ لپ تاپ لپ تاپ Asus حافظه SSD

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۳۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ هزار نفر در طرح های صنعتی ایلام مشغول به کار هستند

به گزارش خبرنگار مهر، رضا محمدرحیمی ظهر پنجشنبه در نشست هم اندیشی با منتخب مردم حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نرخ سود بانکی، نرخ مالیات، عوارض گمرکی در استان ایلام با مناطق برخوردار هیچ تفاوتی ندارد و از طرفی هزینه زیرساخت‌ها مانند قیمت زمین، هزینه‌های انرژی، هزینه مواد اولیه و …نسبت به سایر استان‌ها بالاتر است.

وی عنوان کرد: بنابراین برای اینکه بتوان سرمایه گذاران را جذب طرح‌های تولیدی در استان نمود بایستی در قوانین موجود بازنگری صورت گیرد و جذابیت‌های سرمایه گذاری از طریق بازنگری در قوانین موجود افزایش یابد.

محمدرحیمی گفت: پروژه‌های مهم صنعتی در شهرستان‌های جنوبی در حال اجرا هستند که سه پروژه مهم NGL، پتروشیمی دهلران و سیمان دهلران نیازمند پیگیری جدی برای رسیدن به بهره برداری هستنند.

رییس سازمان صمت استان ایلام خاطر نشان کرد: لازم است شرکت‌های بزرگ سرمایه گذاری وابسته به دولت برای مشارکت در پروژه‌های صنعتی استان به کار گرفته شوند.

وی با اشاره به وضعیت موجود حوزه تولید و تجارت استان بیان کرد: تعداد ۴۹۵ فقره پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری ۳۰۰ هزار میلیارد ریال و ۱۰ هزار نفر اشتغال وجود دارد.

وی گفت: ۵۱۳ فقره جواز تاسیس در دست اجرا با سرمایه مورد نیاز ۷۷۰ هزار میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال ۱۷ هزار نفر در دست اجرا می‌باشند که در صورت رسیدن به مرحله تولید می‌توان شاهد شکوفایی صنعت استان باشیم.

رضا محمدرحیمی ادامه داد: استان ایلام از نظر معادن فلزی که دارای ارزش افزوده بالا هستند فقیر است اما در گروه کانی‌های غیر فلزی ظرفیت‌های خوبی وجود دارد و به تبع آن صنایع معدنی مانند سیمان، گچ، آجر، سایر مصالح ساختمانی استان از کیفیت و رقابت پذیری بالایی برخوردار هستند.

محمدرحیمی بیان کرد: در حوزه بازار ۳۹ هزار پروانه صنفی موجود است که در قالب ۱۰۱ اتحادیه و ۱۰ اتاق اصناف فعالیت دارند که نقش مهمی در اشتغالزایی ایفا می‌کنند.

کد خبر 6088493

دیگر خبرها

  • معرفی 5 مدل پالت پرفروش و محبوب حتما بخوانید!
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ متروی تهران
  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • رانندگی خودرو دیزلی با سوخت زیستی
  • میوه َشادی بخش را بشناسیم
  • فیلم| تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی!
  • فعالیت ۱۰ هزار نفر در طرح‌های صنعتی ایلام
  • ۱۰ هزار نفر در طرح های صنعتی ایلام مشغول به کار هستند
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو