Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-30@13:02:22 GMT

معرفی «پیمان جبلی» رئیس جدید صدا و سیما

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۴۳۸۰۳

معرفی «پیمان جبلی» رئیس جدید صدا و سیما

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب، پیمان جبلی (زاده ۱۳۴۵ در تهران)، استاد دانشگاه و کارشناس و تحلیلگر برجسته مسائل سیاسی است که از ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ تاکنون، با حکم دکتر عبدالعلی علی‌عسکری ریاست سازمان صداوسیما، در سمت معاون برون‌مرزی، سکاندار هدایت سرویس‌های رادیویی و تلویزیونی بین‌المللی رسانه ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون برون‌مرزی صداوسیما سال ۱۳۴۵ در خانواده‌ای مذهبی در محله شمیران به دنیا آمد و مسلط به زبان عربی است.

او در سال‌های خدمت در رسانه ملی، عرصه‌های گوناگون روزنامه‌نگاری و کار خبر تلویزیونی را آزموده و علاوه بر دانش و تحصیلات آکادمیک، با تجربه‌‌های گسترده عملی در سطوح مختلف، به کارشناسی مجرب و  مدیری بهره‌مند از بینش عمیق حرفه‌ای و اجرایی در زمینه خبر و برنامه‌سازی تبدیل شد.

جبلی که در سال ۱۳۷۲ مدرک کارشناسی ارشدش را در رشته معارف اسلامی و تبلیغ از دانشگاه امام صادق(ع) اخذ کرد و سال ۱۳۸۳ در رشته فرهنگ و ارتباطات، با مدرک دکتری از دانشگاه امام صادق(ع) فارغ التحصیل شد، در معاونت سیاسی صداوسیما مسئولیت‌های مختلفی در بخش خبر داشته و هم‌زمان در قلمرو دانشگاه نیز به تربیت دانشجویان برای تصدی مشاغل گوناگون در رسانه ملی همت گماشته است؛ به‌گونه‌ای که  پیش از معاونت برون مرزی صداوسیما، عضویت در هیئت علمی دانشگاه صداوسیما، معاونت خبر صداوسیما، دبیری اخبار خارجی بخش شامگاهی رادیو، دبیری اخبار خارجی و داخلی اخبار تلویزیون، سردبیری اخبار سراسری شبکه دو سیما، مدیرکلی اخبار داخلی واحد مرکزی خبر، مدیرکلی اخبار شبکه العالم، مدیریت دفتر شبکه العالم در بیروت، معاونت رسانه‌ای دبیر شورای عالی امنیت ملی در زمان تصدی سعید جلیلی را در کارنامه خود دارد.

او همچنین طی سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۳  به‌عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در تونس، تجارب میدانی خود در حوزه سیاست خارجی را وسعت بخشیده است.

از مهم‌ترین دستاوردهای دوران تصدی معاونت برون‌مرزی توسط وی، می‌توان به تأسیس خبرگزاری تصویری بین‌المللی «ایران پرس»، افتتاح شبکه جدید «العالم سوریه» و راه‌اندازی دو شبکه رادیو و تلویزیونی اینترنتی «هوسا» و «پرس تی وی فرانسوی» اشاره کرد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: برون مرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۳۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کارگر و عقیدتی سیاسی سپاه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کارگر و عقیدتی سیاسی سپاه
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کار و کارگر در دامغان
  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر
  • محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد
  • خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان
  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما