Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف ۱۰ دستگاه ماینر غیرمجاز قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سرهنگ توحید فارسی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر وجود مزرعه ماینر و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در سه نقطه مختلف در سطح شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی اضافه کرد: ماموران به اتفاق ماموران اداره برق پس از هماهنگی‌های لازم قضایی در عملیات ویژه در بازرسی از محل های شناسایی شده تعداد ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق را کشف کردند. 

سرهنگ  فارسی  با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش ریالی دستگاه های کشف شده را ۲ میلیارد ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرده اند، بیان کرد: در این راستا سه نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله مربوطه به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه خاطرنشان کرد: استفاده از دستگاه‌های ماینر، نیاز به مصرف برق زیادی دارد و فعالیت غیرمجاز مزارع ارز دیجیتال علاوه بر مضرات اقتصادی باعث اخلال در شبکه برق رسانی می شود؛ لذا از مردم عزیز تقاضا می شود برای کمک به اقتصاد و امنیت کشور خصوصاً پیشگیری از اختلال در شبکه برق رسانی، در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله موضوع را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ماینر غیرمجاز قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۳۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان

سرهنگ مرتضی امیرسبتکی گفت: در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی با محوریت برخورد با دارندگان موتورسنگین‌های غیرمجاز در شهرستان یک دستگاه موتورسیکلت دیگر توقیف شد. 

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی در بازرسی از منزلی که در آن اقدام به نگهداری موتورسیکلت سنگین غیر مجاز می‌شد یک دستگاه موتورسیکلت سنگین غیرمجاز فاقد مدرک را کشف کردند.

سرهنگ امیرسبتکی با تأکید بر اجرای طرح برخورد با دارندگان موتورسیکلت‌های غیر مجاز بطور مستمر در طول سال از شهروندان خواست تردد اینگونه وسایل نقلیه را به پلیس گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان
  • آغازمسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • کشف سیگار خارجی قاچاق در مراغه
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • قاچاق چوب با پراید در تالش
  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه