Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@08:02:55 GMT

قتل خانوادگی در ملایر

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۴۴۱۵۲

قتل خانوادگی در ملایر

ایسنا/همدان فرمانده انتظامی ملایر از قتل خانوادگی به دلیل تقسیم ارث در شهرستان ملایر خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریتهای ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری خانوادگی منجر به وقوع چند قتل در یکی از روستاهای شهرستان ، بلافاصله طی هماهنگی با دستگاه قضائی ، ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهداء  برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلگی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد فردی ۳۴ ساله با استفاده از سلاح گرم، دو برادر ۴۹ و ۵۱ ساله را به همراه مادر۷۲ ساله‌اش به قتل رسانده و سریعا از محل متواری شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۱ شهداء قرار گرفت و با اقدام به موقع و هوشمندانه، اعزام گشت‌های محسوس و نامحسوس ، به کارگیری شگردهای پلیسی و هدایت میدانی فرماندهی انتظامی شهرستان ، مخفیگاه قاتل متواری شناسایی و در یک عملیات ضربتی و کمتر از یک ساعت توسط ماموران دستگیر شد .

سلگی خاطرنشان کرد: در بازجویی تخصصی از فرد قاتل ، نامبرده به سه فقره قتل خانوادگی اعتراف کرد و علت تامه این جنایت را وجود اختلافات چندین ساله بر سر ارث و میراث بیان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در پایان یادآور شد: دستگاه قضائی و نیروی انتظامی با افرادی که به صورت فردی و یا جمعی اقدام به شرارت و ایجاد ناامنی در جامعه کنند، با قاطعیت برخورد می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها قتل خانوادگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۴۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد چراغ اظهار کرد: دوشنبه شب هفته جاری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ مشکوک مردی جوان در بیمارستان طالقانی مشهد، ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: با حضور ماموران در بیمارستان و در تحقیقات اولیه مشخص شد، فرد ۳۱ ساله به علت اختلافات خانوادگی برادر ۳۷ ساله خود را در شهرک غرب مشهد با شلیک سلاح گرم مجروح کرد که به رغم تلاش تیم‌های پزشکی، این فرد جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: متهم به قتل دستگیر شد و تحقیقات تکمیلی در این خصوص با دستور مقام قضایی ادامه دارد.

کد خبر 6093886

دیگر خبرها

  • اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد
  • برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف اشیاء عتیقه‌ چند هزار ساله در چالوس
  • مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد
  • کشف ۳۰۸ قطعه اشیای تاریخی دوره ساسانی و هخامنشی در چالوس