نمایهسازی مقالات سمپوزیوم بینالمللی بازیهای جدی 1400 در پایگاه استنادی«IEEE Xplore»
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۴۴۲۵۲
بازیپژوهان و علاقمندان به بازیهای جدّی حتما این روزها در جریان اخبار برگزاری پنجمین دوره رویداد جایزه بازیهای جدّی هستند. رویدادی که توسط بنیاد ملی بازیهای رایانهای در سه بخش جشنواره بازی جدّی سال 1400، هکاتون بازیهای جدّی 1400 و سمپوزیوم بازیهای جدّی1400، در آخرین ماه پاییز برگزار میشود.
به گزارش برنا، طبق روال چندساله برگزاری این رویداد مبنی بر دریافت مجوز نمایهسازی مقالات در کتابخانه دیجیتال «IEEE Xplore» و قرارگرفتن عنوان «سمپوزیوم بینالمللی بازیهای جدّی (ISGS2021)» در فهرست کنفرانسهای تحت حمایت این پایگاه، امسال نیز بخش سمپوزیوم با دریافت این مجوز در فهرست این پایگاه تایید شد.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
به گزارش روابطعمومی بنیاد ملی بازیهای رایانهای، با قرار گرفتن عنوان «سمپوزیوم بینالمللی بازیهای جدّی 1400» در فهرست کنفرانسهای تحت حمایت پایگاه استنادی «IEEE Xplore» مانند دورههای قبل (دومین کنفرانس تحقیقات بازیهای دیجیتال در سال 1397، سمپوزیوم بینالمللی بازیهای جدی 1398و سمپوزیوم بینالمللی بازیهای جدی 1399) مقالات پذیرفته شده در سمپوزیوم بینالمللی بازیهای جدّی 1400 نیز برای نمایهسازی در پایگاه معتبر استنادی «IEEE Xplore» به این پایگاه ارسال و در این کتابخانه دیجیتال نمایه میشوند.
لازم به ذکر است مقالاتی در IEEE نمایه میشوند که ضمن رعایت استانداردهای کیفیتی مانند محتوای علمی مناسب، همچنین فاقد سرقت علمی و ادبی بوده و از لحاظ نگارش و گرامر در سطح بالائی باشند. در این راستا تمامی بازیپژوهان، میتوانند مقالات خود را پس از نگارش فقط به زبان انگلیسی، براساس فرمت مندرج بر روی سایت رویداد تنظیم و نسبت به ارسال آن اقدام کنند.
اشاره به این نکته ضروری است که مقالات پذیرفتهشده درISGS2021 ، مجدداً توسط «IEEE Xplore» مورد ارزیابی قرار میگیرند و از جنبه کیفیت علمی و کیفیت نگارشی بررسی میشوند.
سمپوزیوم بینالمللی بازیهای جدّی 1400 امسال نیز با هدف تمرکز بخشی به منابع علمی و تحقیق در جهت توسعه این بازیها برگزار میشود. بازیپژوهان برای ارسال مقاله نهایتاً تا روز جمعه مورخ 23 مهرماه فرصت خواهند داشت.
دبیرخانه رویداد بهشکل ویژه برای رویداد امسال مجموعاً تا سقف 50 میلیون ریال جایزه برای مقالاتی که به موضوع روش تحقیق و تجاریسازی بازیهای جدی پرداخته باشند، تدارک دیده است. ضمن اینکه از میان مقالات ارسالشده، مقالات منتخب علاوه بر دریافت جایزه نقدی تا سقف 120 میلیون ریال، در روز سمپوزیوم بهصورت شفاهی ارائه میشوند.
همچنین نهادهای حامی از مقالات برگزیده در حوزههای علوم شناختی و مبتنی بر فناوریهای برتر نیز با اهدای جوایز نقدی تقدیر خواهند کرد.
برای شرکت در این بخش رویداد و ارسال مقاله به سمپوزیوم بازی¬های جدّی 1400 اینجا کلیک کنید. ضمن اینکه سایت www.segap.ir نیز برای اطلاع از کم و کیف برگزاری این رویداد در دسترس شما است.
منبع: خبرگزاری برنا
کلیدواژه: سرقت بازی بازی های رایانه ای رایانه سرقت فناوری بازی های جد ی 1400 بازی های جدی
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۴۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
نخستین سمپوزیوم تکنولوژی درطراحی و بازطراحی برگزار شد
به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، لیلا مقیمی، دبیر علمی و اجرایی این سمپوزیوم گفت: در این سمپوزیوم سعی شده است تا دو دیدگاه فرآیند طراحی از ابتدا و فرآیند باز طراحی یا مقاوم سازی به صورت برعکس بررسی شود و تلفیق این دو به بحث و مناظره گذاشته شد.
وی افزود: از آنجایی که موضوع تکنولوژی است، موضوعاتی مربوط به معماری، یادگیری در ماشین و بازطراحی سازه های تاریخی مورد بررسی قرار گرفت.
دبیر علمی و اجرایی این سمپوزیوم کشور گفت: کشور ایران در یک منطقه خاص و دارای پیشینه تاریخی ارزشمند است؛ از این رو نگاه به طراحی های به روز، مدرن و چشم انداز آن و نگاه به گذشته و بازطراحی ساختمان تاریخی در این سمپوزیوم مورد نقد قرار گرفت.
این سمپوزیوم دارای شش سخنران بود که با عناوین «چشم انداز آینده معماری کشورهای جهان اسلام» توسط محمدجواد مهدوی نژاد، «استفاده از فناوریهای نوین چوب در مرمت» توسط صابر اسدی، «سیستمهای پشتیبان تصمیم گیری احیایی-تطبیقی ابزار انتقال دانش درطراحی مناظر تاریخی» توسط پریچهر گودرزی،«تکنولوژی درAEC» توسط امیر حسین ستاری، «تکنولوژی و نماهای پیشرفته» توسط علی گوهریان، «طراحی و نوآوری-از تغییر در واقعیت» توسط کاوه یزدی فرد، «دانش یادگیری ماشین در طراحی معماری» توسط فرهبدحیدری ارائه شد.
انتهای پیام/