Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

الهیار صیادمنش مهاجم مازندرانی اهل آمل که از استقلال به فنرباغچه رفت و سپس به صورت قرضی راهی اوکراین شد طی مسابقات فصل جاری لیگ برتر اوکراین با به ثمر رساندن سه گل شرایط خوبی دارد. او و تیمش طی هفته های اخیر با درخشش در لیگ برتر اوکراین موفق شده اند از رده نهم تا پنجم بالا بیایند و با یک امتیاز اختلاف پشت سر تیم‌های بالای جدولی قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیادمنش که این هفته‌ها جزو بازیکنان تأثیرگذار و اصلی تیمش به حساب می آید توانسته بار دیگر نظر مساعد دراگان اسکوچیچ برای حضور در اردوی تیم ملی برای دیدار مقابل امارات و کره جنوبی را جلب کند.

او در اردوی قبلی تیم ملی برای مصاف با سوریه و عراق نیز از مهره‌های دعوت شده اسکوچیچ بود اما دو روز پیش از خروج از اکراین با تماسی از سوی وحید هاشمیان متوجه شد که فعلاً در آن اردو نیازی به حضورش نیست.

صیادمنش پنجشنبه هفته جاری به همراه تیمش در خانه باید مقابل تیم آ.اس.رم به میدان برود که در رده چهارم جدول سری آ جای دارد.

طبق برنامه اعلام شده قرار است کاروان تیم ملی یکشنبه هفته آینده راهی دبی شود و در همان امارات لژیونرها به اردوی تیم ملی اضافه شوند. دیدار تیم ملی مقابل امارات ۱۵ مهر برگزار می شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اخبار لژیونرها الهیار صیادمنش تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۴۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حالی عصر فردا در حساس ترین بازی این هفته لیگ برتر به مصاف تراکتور تبریز می رود که جواد نکونام برای پیروزی در این بازی حساب ویژه ای روز مهاجم آرژانتینی باز کرده است.

بلانکو که در این فصل با وجود شروع نه چندان ایده آل به مرور در ترکیب تیمش جا افتاد و در بازی رفت دو تیم هم گلزنی کرد، در هفته های اخیر ستاره بی چون و چرای ترکیب آبی ها بوده و با درخشش چند باره در بازی های مهم امتیازاتی بسیار حیاتی برای تیمش کسب کرده است.

ستاره آرژانتینی با توجه به آمادگی بالای جلالی و سایر هافبک های استقلال و البته مهارت خودش در توپ های بلند و حفظ توپ، بخت نخست گلزنی تیم نکونام در این بازی است و سرمربی موفق استقلال امیدوار است یک بار دیگر پاسخ اعتمادش به این بازیکن را در این بازی بزرگ دریافت کند.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ادرسون مورائس پس از آسیب دیدگی مقابل ناتینگهام فارست
  • فشار آمریکا و متحدانش به امارات برای جلوگیری از دور زدن تحریم‌های روسیه
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور با دو تغییر مهم
  • خبر خوب برای سپاهان؛ رضا اسدی به الکلاسیکو می‌رسد
  • گلزنی قایدی در شب تحقیر اتحاد کلباء
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • ترابی مثل اسدی بازی رفت: تفاوت ایجاد کن!
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی