Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@18:58:25 GMT

شهادت مامور نیروی انتظامی در درگیری با افراد مسلح

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۴۴۵۰۹

شهادت مامور نیروی انتظامی در درگیری با افراد مسلح

فرمانده انتظامی استان از شهادت یک مامور جان بر کف ناجا، استواریکم "مجتبی سالارنسب" در راه امنیت مردم در درگیری با افراد مسلح در شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار علامرضا جعفری صبح امروز (هفتم مهرماه) بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر درگیری در منطقه سه راه جهانبار بندرعباس، بلافاصله واحد گشتی یگان امداد شهرستان جهت بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه علت درگیری کینه توزی و اختلافات قدیمی بین دو طایفه مربوط به سنوات گذشته بوده است، افزود: با حضور تیم گشتی در محل، افرادی به سمت ماموران انتظامی شلیک کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: در این ارتباط مامور جان بر کف ناجا "استواریکم مجتبی سالارنسب" جمعی یگان امداد شهرستان بندرعباس بر اثر اصابت گلوله و شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه در این رابطه افراد حاضردر درگیری بلافاصله توسط ماموران شناسایی و دستگیر شدند، اذعان داشت: تحقیق از متهمان جهت شناسایی ضارب اصلی بصورت ویژه در دستور کار ماموران قرار دارد.

سردار جعفری اضافه کرد: زمان و چگونگی برگزاری مراسم تشییع این شهید بزرگوار متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به مصادف شدن شهادت این همکار بزرگوار با هفته دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: در دفاع مقدس بیش از ۸ هزار نفر پرسنل جان برکف نیروی انتظامی شامل ژاندارمری، کمیته‌های انقلاب اسلامی شهید شدند و بعد از دوران دفاع مقدس نیز باب شهادت در ناجا برای دفاع از امنیت همچنان باز مانده است.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان شهادت هرمزگان امنیت پلیس اخبار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۴۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مجیدی با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع نزاع و درگیری افرادی در خیابان منتهی به پل قویون ارومیه  که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، موضوع به طور ویژه در دستور کار دادستانی مرکز استان آذربایجان غربی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی، بررسی های همه جانبه و تحقیقات همه دستگاه های امنیتی، این افراد را که با یکدیگر درگیر شده بودند، شناسایی و مشخص شد که از اراذل و اوباش سطح دار می باشند.

حسین مجیدی افزود : پس از بررسی و پیگیری های مجدانه انتظامی و قضایی و تلاش های پلیس امنیت و همراهی دستگاه قضایی عوامل شرارت که ٧ نفر بودند ۴ نفر از آنها در شهرستان‌ های همجوار دستگیر شدند و ٣ نفر دیگر نیز شناسايي و در کوتاه ترین زمان ممکن دستگیر و با آنها برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه ضمن تقدیر از زحمات مجموعه های قضایی و عوامل امنیتی و انتظامی تاکید کرد : دستگاه های قضایی، انتظامی و امنیتی با تمام قدرت اجازه نخواهند داد هیچ کسی و به هر عللی جامعه را بسوی ناامنی روانی و ناهنجاری بکشانند و ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت اجتماعی بشدت با افراد خاطی برخورد خواهیم کرد.

شب گذشته (ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) در پل قویون ارومیه تعدادی با قمه به نزاع دسته جمعی پرداخته و برای دقایقی موجب  رعب وحشت  مردم شدند.

دیگر خبرها

  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • غیرت؛ دگرگونی عقلانی
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد