Web Analytics Made Easy - Statcounter

پارلمان تایوان امروز (سه‌شنبه) صحنه جار و جنجال نمایندگان خشمگین بود و قانونگذاران مخالف اجازه ندادند تا رئیس پارلمان سخنرانی خود را به اتمام برساند و به سمت سکوی سخنرانی یورش بردند.

 به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، در شرایطی که سو تسنگ-چانگ، رئیس پارلمان در حال ایراد سخنرانی سالانه خود درباره عملکرد دولت با تمرکز بر امنیت ملی و اقتصاد بود، قانونگذاران مخالف به سمت سکوی سخنرانی یورش بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بلوای به پا شده، چند قانونگذار به زمین افتادند و چندین تن دیگر به سمت قانونگذاران اپوزیسیون بطری آب پرتاب کردند. در نهایت اینکه رئیس پارلمان تایوان نتوانست سخنرانی خود را به سرانجام برساند.

قانونگذاران اپوزیسیون تایوان از حزب ناسیونالیست یا کومینگتانگ از سد محافظتی اعضای حزب سو تسنگ-چانگ که حزب حاکم ترقی خواه دموکراتیک است، گذشتند و فریاد میزدند که رئیس پارلمان باید استعفا دهد.

حزب ناسیونالیست تایوان منتقد عملکرد دولت حاکم در پاندمی کروناست. قانونگذاران تایوانی روز سه شنبه با تنظیم درخواستی تاکید کردند که الزام قرنطینه کوتاه مدت برای خلبان ها "نقص بزرگی" است.

در ماه مه و ژوئن امسال بیش از ۸۰۰ تن در موج بزرگ شیوع کرونا در تایوان جان باختند. منبع این شیوع مشخص نیست اما بسیاری از مردم باور دارند که این ویروس از طریق خلبان هایی منتقل شده که از خارج بازگشتند و تنها سه روز در قرنطینه مانده بودند.  

سال گذشته، اعضای حزب اپوزیسیون ناسیونالیست تایوان در اعتراض به حذف ممنوعیت محصولات خوک از آمریکا، دل و روده خوک به صحن مجلس آوردند و همه جا ریختند و جنجال به پا کردند. در یوتیوب که ویدیوهایی از این درگیری به اشتراک گذاشته شد، برخی کاربران از حزب کومینگتانگ بابت "قوی شدن" تمجید کردند. / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رئیس پارلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۴۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه طالبان در پنجشیر به جان مردم و موبایل‌‌های هوشمند افتادند!

یک منبع می‌گوید که اعضای طالبان موبایل‌ های برخی از باشندگان پنجشیر را نیز ضبط کرده‌اند.

منابع محلی در ولایت پنجشیر می‌گویند که طالبان از صبح امروز (چهارشنبه، ۱۲ ثور) جمع‌آوری موبایل‌های هوشمند از نزد اعضای این گروه و کارمندان ادارات دولتی را از سر گرفته‌اند.

به گزارش اطلاعات روز؛ طالبان در ولسوالی‌های رخه، حصه اول و شتل برای جمع‌آوری موبایل ایست‌های بازرسی ایجاد کرده‌اند.

این منابع می‌گویند که قطعات نظامی لوای طالبان در پنجشیر موبایل‌های هوشمند که قابلیت ضبط ویدیو و تصویر را دارند، از نزد شماری از اعضای این گروه، کارمندان ملکی ادارات دولتی و حتی برخی از افرادی که شغل آزاد دارند، جمع‌آوری کرده‌اند.

یک منبع می‌گوید که اعضای طالبان موبایل‌های برخی از باشندگان پنجشیر را نیز ضبط کرده‌اند.

به‌گفته‌ی منابع، طالبان فایل‌های داخل موبایل‌ها را بررسی می‌کنند.

طالبان دو سال قبل استفاده از موبایل‌های هوشمند در پنجشیر را منع کرده بودند.

در آن زمان والی این گروه گفته بود که مطابق حکم رهبر طالبان استفاده از موبایل هوشمند در دره‌ پنجشیر منع است. والی طالبان در پنجشیر گفته بود کسانی که موبایل دارند یا بفروشند یا هم در خانه بگذارند.

طالبان در آن زمان درباره‌ی دلیل وضع این محدودیت چیزی نگفته بودند؛ اما گفته می‌شد که این گروه به‌دلیل نشر ویدیو از آزار و اذیت غیرنظامیان و تیرباران اسیران جنگی اقدام به جمع‌آوری موبایل‌های هوشمند کرده است.

ویدیوهای گسترده از تیرباران اسیران جنگی و شکنجه‌ی غیرنظامیان در پنجشیر منتشر شده بود. گفته می‌شود که این ویدیوها توسط خود طالبان ثبت شده‌اند.

دیگر خبرها

  • قالیباف پدیده انتخابات شد، مفتح رکورددار شد /آراء کدام منتخبان مجلس دوازدهم باطل شد؟ /افزایش سهم وزرای احمدی نژاد در پارلمان
  • بایدن از ابتدای سال ۲۰۲۴ تاکنون ۱۴۸ اشتباه لفظی مرتکب شده است
  • لغو سخنرانی سفیرآمریکا در دانشگاه ورمونت همزمان با اعتراضات دانشجویی
  • ادامه اعتراضات در تفلیس و هشدار اتحادیه اروپا
  • آبشارهای ساعتی مخمل‌کوه خرم‌آباد راه افتادند! | ویدئو
  • مطالبات پارلمان کودک مورد پیگیری قرار می گیرد
  • گروه طالبان در پنجشیر به جان مردم و موبایل‌‌های هوشمند افتادند!
  • اصواگرایان به دنبال تسویه حساب درون گروهی در مجلس دوازدهم؟/ پیش‌بینی متفاوت رشیدی کوچی از پارلمان آینده
  • گوشی ویوو Y38 5G عرضه شد
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم /رقابت ۹۰ کاندیدا برای فتح ۴۵ کرسی پارلمان