Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@16:06:04 GMT

قالیباف به جبلی تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۴۴۵۶۹

قالیباف به جبلی تبریک گفت

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، متن پیام تبریک محمد باقر قالیباف به پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر پیمان جبلی
ریاست محترم سازمان صدا و سیما

انتصاب جنابعالی از سوی رهبر معظم انقلاب (دامه توفیقاته) به ریاست سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بحمدالله جناب‌عالی از سوابق ارزشمند انقلابی در سطوح مختلف مدیریتی صدا و سیما به همراه تجارب موفق برخوردار می‌باشید و امید است با همت و مدیریت شما شاهد توسعه بخش فنی و تحول در بخش محتوا، غنی سازی برنامه‌ها، ارتقاء سطح آگاهی و معرفت عمومی با توجه به سلیقه های مختلف مردم، فعالیت رسانه ای قوی و هوشمندانه، حضور موثر رسانه ملی در فضای مجازی، مقابله با امواج تهاجم دشمنان، گسترش روحیه امید و نشاط در جامعه، ترویج سبک زندگی اسلامی - ایرانی و جلب اعتماد عمومی از طریق رسانه ملی باشیم.

شایسته می‌دانم از زحمات ارزشمند جناب آقای دکتر عبدالعلی علی‌عسگری در طول دوران تصدی ریاست سازمان صدا و سیما تقدیر و تشکر نمایم.»

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 اعمال ماه صفر سازمان همکاری شانگهای هفته دفاع مقدس اربعین محمد باقر قالیباف دکتر پیمان جبلی سازمان صدا و سیما اربعین 1400 اعمال ماه صفر سازمان همکاری شانگهای هفته دفاع مقدس اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۴۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکاوی ابعاد جهش تولید با مشارکت مردم در «نقش ما» منتشر شد

 کتاب «نقش ما» به قلم «امیرحسین طالب علی» با موضوع واکاوی جهش تولید با مشارکت مردم و با هدف آشنایی عموم مردم با این مقوله حیاتی که امسال مورد تاکید مقام معظم رهبری است؛ نوشته شده که نویسنده آن تلاش کرده به صورت چکیده و با زبانی ساده به بررسی مفهوم جهش تولید در حوزه‌های مختلف، نقش مردم در پیشبرد آن و راهکار‌ها و راهبرد‌های مختلف برای افزایش جهش تولید در کشور بپردازد.

این کتاب شامل پنج فصل با موضوعاتی همچون مفهوم جهش تولید با مشارکت مردم، اهمیت جهش تولید در توسعه اقتصادی کشور، تحولات اقتصادی و اجتماعی مؤثر بر جهش تولید، فرصت‌ها و چالش‌های جهش تولید در ایران و نقش مناطق ویژه اقتصادی ایران در جهش تولید در ۸۰ صفحه نوشته و به همت منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان به چاپ رسیده است.

طالب علی از خبرنگاران و فعالان رسانه با سابقه است که سابقه فعالیت در خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مختلف از جمله خبرگزاری مهر و همچنین صاحب امتیاز و مدیر مسؤولی ماهنامه فرهنگی اجتماعی کریمه را در سوابق کاری خود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • واکاوی ابعاد جهش تولید با مشارکت مردم در «نقش ما» منتشر شد
  • حرکت رونالدینیویی؛ امید عالیشاه با عکس خود، تولد همسرش را تبریک گفت! + عکس
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • پیام تبریک روز مشاوره ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز روانشناس
  • اختصاص ۲۵ هزار میلیارد تومان به حوزه رسانه در سال جاری
  • تسلیت حسین علایی در پی درگذشت همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی