Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@21:55:08 GMT

تیم ملی کیک بوکسینگ ایران در دزفول اردو زد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۴۴۶۰۹

تیم ملی کیک بوکسینگ ایران در دزفول اردو زد

خادمعلی تهذیبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردوی آماده سازی با هماهنگی و میزبانی هیات انجمن‌های ورزشی کیک بوکسینگ واکو استان خوزستان در دزفول آغاز شده است.

وی ادامه داد: اردوی آماده سازی تیم ملی تا ٢٠ مهرماه تحت نظارت ناصر نصیری رئیس انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران و رئیس کنفدراسیون آسیا به میزبانی استان خوزستان در شهرستان دزفول ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول گفت: بنا به اعلام فدراسیون انجمن‌های ورزشی، افراد دعوت شده به این اردو شامل احمد انجدانی از استان تهران، عبدالرضا رسولی اوغلی از کرمان، صابر جهانیانی، عباس عبدالهی  و مجتبی داودی از خوزستان، پدرام اسدی از کرمانشاه، علی عبدی از مرکزی، مهدی مرشدی از گلستان، هادی شکاری از قم و هادی خوشحال از گیلان هستند.

وی از تلاش‌های آقایان خلف نادی، مختاری، سفید، امانی و رحمانی و دیگر عوامل برگزاری اردوی تیم ملی کیک بوکسینگ جمهوری اسلامی ایران تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا مسابقات جهانی کیک بوکسینگ واکو از تاریخ ٢٣ مهرماه الی ٢ آبان ماه ١٤٠٠ در شهر "جزلو" ایتالیا برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها دزفول فدراسیون بوکس وزارت ورزش و جوانان خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دزفول فدراسیون بوکس وزارت ورزش و جوانان دزفول فدراسیون بوکس وزارت ورزش و جوانان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۴۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به تیم ملی: ستاره ایران VNL را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، اردوی تیم ملی والیبال ایران برای حضور هرچه بهتر در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2024 که از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود، از امروز وارد فاز جدی‌تر شد.

بردیا سعادت به دلیل گذراندن دوران نقاهت پس از حادثه رانندگی‌اش در ترکیه از هفته گذشته به اردوی تیم ملی پیوست تا با نظر نهایی کادر پزشکی و فنی درصورت نبود مشکل به تمرین بپردازد اما با توجه به نتایج آزمایشات و گزارش پزشکی و صحبت‌هایی که با سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون والیبال انجام شد، با در نظر گرفتن اولویت سلامتی بردیا سعادت، به این بازیکن برای گذراندن کامل دوران نقاهت از حادثه رانندگی استراحت داده شد. گفتنی است که زمان کمی برای آمادگی و حضور در لیگ ملت‌های 2024 باقی مانده است و این بازیکن با اخلاق تیم ملی والیبال کشورمان در این رقابت ها به استراحت و طی کردن دوران نقاهت خود خواهد پرداخت به همین دلیل خروج وی از اردوی تیم ملی با نظر پائز و موافقت رئیس فدراسیون قطعی شد.

بردیا سعادت در خصوص خروجش از اردوی تیم ملی گفت: در ابتدا از کادر فنی و رئیس فدراسیون والیبال که پس از تصادفی که داشتم جویای احوالم بودند، تشکر می‌کنم. بعد از دوران نقاهتم در ترکیه و پس از ورود به ایران وارد اردوی تیم ملی والیبال ایران شدم اما براساس آزمایش‌هایی که انجام دادم، دکتر نیاز بر این دانست که به خاطر سلامتی‌ام، باید مدتی استراحت کنم.

وی با تاکید بر این که مدت کوتاهی قادر به انجام فعالیت‌های ورزشی نخواهم بود، تصریح کرد: زمان کمی تا شروع لیگ ملت‌ها باقی مانده است. متاسفانه با وجود انگیزه بسیاری که داشتم و علی‌رغم آمادگی ذهنی و بدنی برای پوشیدن پیراهن و عضویت در تیم ملی کشورم برای چهارمین سال متوالی و همچنین تمایلم برای شاد کردن دل مردم با کسب پیروزی، با شرایطی که بعد از تصادفم به وجود آمد قادر به همراهی تیم ملی نیستم.

بازیکن قطر پاسور والیبال کشور ادامه داد: قطعا تمریناتم را ادامه خواهم داد و امیدوارم با فیزیوتراپی و ریکاوری خوب، پرقدرت تر از قبل به تیم ملی برگردم. بتوانم از این افتخار برخوردار شوم که بار دیگر پیراهن تیم ملی کشورم را بر تن کنم.

دیگر خبرها

  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • شوک به تیم ملی: ستاره ایران VNL را از دست داد
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان