Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی شفیعی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای راهبردی استان در محل استانداری زنجان، به تعیین تکلیف فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی اشاره کرد و گفت: با هماهنگی انجام گرفته تا پایان شهریور امسال ۵۴ فقره شناسنامه برای فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: در این میان ۲۸ نفر از این تعداد دختر و ۲۶ نفر پسر هستند و زنجان در این خصوص جزو استان‌های پیشرو در کشور است.

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان گفت: صدور شناسنامه شهدا در آستانه برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید با همکاری دبیرخانه کنگره در دست انجام است.

حقیقی تاکید کرد: صدور شناسنامه‌های خام شهدا با تامین اعتبارات آن در سطح کشور در حال انجام است که تا زمان برگزاری کنگره به پایان می‌رسد.

وی به ثبت بیش از ۹۹ درصدی وقایع ولادت و وفات در استان در مهلت قانونی با توجه به محدودیت‌های کرونایی اشاره کرد و ابراز داشت: با همکاری‌های انجام گرفته برای ۹۳.۷۳ درصد واجدان شرایط نیز کارت هوشمند ملی در استان صادر شده است.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان به اجرای پروژه مهم سببی و نسبی ثبت احوال اشاره کرد و گفت: این اقدام مهم شهریور امسال آغاز شده است و استان زنجان نیز همزمان با سراسر کشور آن را در دست اجرا دارد، که امیدواریم با همکار های بین بخشی روند خوبی را طی کند.

شفیعی به فضای نامناسب اداره ثبت‌احوال شهرستان زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: اسناد نیمی از جمعیت استان در اداره ثبت‌احوال شهرستان زنجان نگهداری می‌شود و اسنادی نیز در آتش‌سوزی سال ۵۷ از بین رفته است و این ساختمان ظرفیت لازم برای حفظ و نگهداری این حجم از اسناد را به طور استاندارد ندارد.

وی به صدور شناسنامه برای دانش آموزان زنجانی با هدف ثبت نام در مدارس و دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: طی شهریور امسال به طور میانگین ۱۷ هزار و ۳۳۵ نفر برای دریافت خدمت به واحدهای ثبت احوال استان مراجعه کردند.

کد خبر 5316324

منبع: مهر

کلیدواژه: علی شفیعی سازمان ثبت احوال نوزاد اربعین 1400 اربعین حسینی ویروس کرونا مرز مهران هفته دفاع مقدس بوشهر علامه حسن زاده آملی عکس استانها آمار کرونا گرگان ایلام واکسن کرونا دفاع مقدس جنگ تحمیلی علی لندی ثبت احوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۴۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده «شیعه» شدن ژوزه مورایس؛ ازدواج با شیدا مقصودلو؟

زی‌سان: ژوزه مورایس سرمربی سپاهان، اعلام کرد دین رحمت و مهربان را برگزیده و مسلمان شده است.

به گزارش زی‌سان، مورایس پرتغالی که از سال گذشته هدایت سپاهان را بر عهده گرفته، از آیین مسیحیت به دین اسلام و مذهب شیعه گرویده است. این خبر در نشست مطبوعاتی سپاهان و پس از پیروزی مقابل استقلال ملاثانی اعلام شد. 

او که گفته می‌شود به زودی با یک زن مسلمان ایرانی پیوند ازدواج خواهد بست، یکی از ده‌ها ستاره و چهره نامدار فوتبال است که دین اسلام را برای ادامه زندگی برگزیده است. 

پیش از مورایس، چهره‌های نامداری نظیر فرانک ریبری، کلارنس سیدورف، نیکولاس آنلکا، پل پوگبا و.... مسلمان شده بودند.

گفته می‌شود مورایس با شیدا مقصودلو ازدواج کرده است

در هفته‌های اخیر و در پی ناکامی‌های پیاپی سپاهان، برخی هواداران این تیم مدعی بودند که یک دختر جوان ایرانی عامل اصلی بحران در سپاهان است. یک از هوادار سپاهان اصفهان در ایکس نوشته بود: «ضربه‌ای که شیدا خانوم به سپاهان زد، آمریکا تو جنگ جهانی به ژاپن نزده بود!»

اشاره این هوادارا و د‌ه‌ها هوادار دیگر به «شیدا مقصولو» بود. 

شیدا مقصودلو بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. او در تاریخ ۶ شهریور ۱۳۷۶ در تهران متولد شد. شیدا مقصودلو فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی است.

مقصودلو فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۹۵ با بازی در فیلم سینمایی "قهرمان" ساخته اصغر فرهادی آغاز کرد. او همچنین در نمایش‌های "چند تکه لغزان"، "لوله"، "آرش"، "تورنج" و "نشانی" نیز نقش‌هایی را ایفا کرده است.

ماه‌هاست که در فضای مجازی از او به او به عنوان همسر و یا نامزد ایرانی ژوزه مورایس یاد می‌شود. در ماه دی سال ۱۴۰۲، خبر‌هایی مبنی بر ازدواج این دو فرد منتشر شد.

اختلاف سنی شیدا مقصودلو و مورایس بار‌ها مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. مورایس ۵۸ ساله است و حدود ۳۰ سال از مقصودلو بزرگتر است. 

پست‌های اینستاگرام مقصودلو مملو از کامنت‌های کاربران هوادار سپا‌هان و تبریک ازدواج او و مورایس است. حالا برخی هواداران سپاهان می‌گویند عامل حواس پرتی و بی تفاوتی مورایس به تیم همین خانم بازیگر است.  

نه شیدا مقصودلو و نه مورایس هیچ کدام در هفته‌های اخیر شایعات تکذیب نکردند. باشگاه سپاهان نیز به این موضوع واکنشی نشان نداده بود که همه اینها به نوعی تائید کننده خبرها بود. 

مورایس امروز درباره افت سپاهان و آیا تاثیر ازدواج شما در ایران روی روند تیم تان تاثیر داشته است؟ گفت: «بازهم وارد زندگی شخصی من شدید. من مربی حرفه ای هستم و اتفاقا وقتی کسی که تشکیل خانواده می دهد و حرفه ای است، مسئولیتش بیشتر می شود. این موضوع تاثیری نداشته است.»

tags # سپاهان سایر اخبار (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • در مقابل هر ۱۰۰ زن فوت شده در ایران چند مرد سال گذشته فوت کردند؟
  • مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند
  • بر اساس آمار سازمان ثبت احوال؛ سال گذشته مردان بیشتر فوت کردند
  • شناسنامه مهمترین سند کشور است
  • پشت پرده «شیعه» شدن ژوزه مورایس؛ ازدواج با شیدا مقصودلو؟
  • دستورات لازم برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان صادر شده است
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی