Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه به مناسبت هفت مهر روز ملی آتش نشانی و ایمنی، مراسم صبحگاه مشترک و رژه خودرویی سازمان آتش نشانی ارومیه در ایستگاه شماره یک آتش نشانی ارومیه برگزار شد.

آیدین رحمانی معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در این مراسم با اشاره به ایثار و فداکاری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس گفت: مهمترین موضوعی که آتش نشانان را به رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس گره زده، روحیه ایثار و فداکاری است و این درسی است که همه آتش نشانان و رزمندگان ما در سراسر کشور از مساله عاشورا و قیام امام حسین (ع) گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور عمرانی استاندار همچنین با تاکید بر ساخت و ساز‌های غیر مجاز و کمبود امکانات آتش نشانی در سطح استان افزود: متاسفانه عدم تناسب ساخت و ساز‌های ما با امکانات آتش نشانی، یکی از نقاط ضعف شهری ما می باشد که امیدواریم با تدبیر و حمایت مسئولین مربوطه تا توانمندی آتش نشانی خود را ارتقا دهیم و پاسخ دهی مناسب در مقابل بلایای طبیعی و غیر طبیعی را داشته باشیم.

رحمانی گفت: بهره مندی ما از مالیات بر ارزش افزوده به دلیل معافیت‌های مالیاتی بسیار پایین است و نیاز است همه ما دست به دست هم دهیم تا بتوانیم اقدامات اساسی برای تامین ماشین آلات و تجهیزات اتش نشانی را انجام دهیم.

حسین مهدی زاده شهردار ارومیه نیز با تبریک روز آتش نشان و تقدیر از اقدامات آتش نشانان فداکار استان گفت: شغل اتش نشانی شغل مقدسی است چرا که نجات جان انسان‌ها کاری عظیم است.

شهردار ارومیه نیز همچنین با تاکید بر بحث کمبود امکانات آتش نشانی گفت، از همه مسئولین خواهشمندیم که ظرفیت‌های لازم برای ارتقای کیفیت امکانات آتش نشانی را به وجود آورند تا شاهد بروز حوادث ناگواری نباشیم.

مرتضی منافی نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان افزود: هفتم مهر یادآور فداکاری‌های آتش نشانان غیوری است که برای رهایی بخش جان انسان‌ها و با دل بزرگ خود بر دل آتش زدند و جان خود را فدای نجات جان انسان‌ها کردند.

در پایان این مراسم از تعدادی از آتش نشانان نمونه نیز تجلیل شد.

انتهای پیا/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارومیه آتش سوزی آتش نشانی آذربایجان غربی حوادث غیرمترقبه امکانات آتش نشانی آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۴۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: جسد یکی از غرق‌شدگان رودخانه نازلوچای در محدوده روستای تپیک بخش نازلو ارومیه کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، عصر امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ حسین سرباز رشید رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از حادثه غرق شدگی برای دو نفر در رودخانه نازلوچای خبر داد و اعلام کرد که امدادگران ایستگاه شش آتش نشانی و تیم غواصی سازمان به محل حادثه اعزام شده و جست‌وجو برای یافتن این افراد ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این حادثه در حوالی روستای تپیک بخش نازلو ارومیه رخ داده و تاکنون جسد یکی از جان باختگان این حادثه کشف و هویت وی در رسانه‌های محلی نوار مرزی شهرستان ارومیه " الف ح" اهل یکی از روستاهای بخش سرو اعلام شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: با توجه به تاریکی هوا و توقف فعالیت نیروهای امدادی، جست‌وجو برای یافتن جسد دیگر فرد غرق شده این حادثه به صبح فردا موکول شد.

کد خبر 748169

دیگر خبرها

  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه ارومیه؛ جسد یک نفر پیدا شد
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌ از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • آتش‌نشانان، ١٣٨۵ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شدند
  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه