Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان پرسپولیس در انتظار واکنش مجید صدری هستند

باید دید مجید صدری چه واکنشی در خصوص تمرین نصفه و نیمه امروز بازیکنان خواهد داشت.

به گزارش طرفداری، همان طور که در خبرها داشتیم بازیکنان پرسپولیس پس از آگاهی از این که مبلغی که قرار است به حساب شان واریز شود مبلغی نیست که پیش تر صدری وعده اش را داده بود، تصمیم گرفتند با تایید یحیی گل محمدی تمرین امروز را نیمه کاره رها کرده و ورزشگاه شهید کاظمی را ترک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان هنوز مشخص نیست صدری چه واکنشی خواهد داشت و بازیکنان در انتظار واکنش او هستند. پیش از این شایعه شده بود او با خیال راحت در گفتگو با سجادی اعلام کرده بود فعلا نیازی به اعلام هیات مدیره جدید نیست و می تواند به راحتی مجموعه پرسپولیس را اداره کند ولی اکنون صدری با چالش جدیدی مواجه شده است.

در این میان باید دید واکنش او به اتفاقات امروز چه خواهد بود و اصلا تلاشی برای پرداخت مطالبات بازیکنان خواهد داشت یا نه.

 

بیشتر بخوانید:

شایعه در شهر؛ دلخوری سرخ پوشان از یحیی گل محمدی!

یحیی گل محمدی تمرین پرسپولیس را نیمه کاره تعطیل کرد

 

اخبار داغ 

پاپوش بزرگ برای خانم بازیگر سرشناس؛ عکس های برهنه لیندا کیانی منتشر شد / روحش هم خبر ندارد !+ عکس ها هم بازی کریستیانو رونالدو بودم حالا شیر فروش شده‌ام! مهدی طارمی، سفیر ایران در سطح اول فوتبال جهان برد تاریخی تیم جمهوری خودمختار ترانسنیستریا در خانه رئال مادرید؛ شریف در سال 1997 تاسیس شده است مثلث نیمار، مسی و ام باپه پس از برد 2-0 پاری سن ژرمن مقابل منچسترسیتی / عکس گل مهدی طارمی به لیورپول (پورتو 1-3 لیورپول)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۴۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان پیچیده بازگشت یحیی گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!

ظاهرا مجوز فعالیت دوباره یحیی گل‌محمدی تا انتهای لیگ بیست‌وسوم صادر نمی‌شود.

طرفداری | ممکن است یحیی گل‌محمدی از ابتدای فصل آینده سکان هدایت تراکتور را در دست بگیرد.

یحیی گل‌محمدی پس از قطع همکاری با پرسپولیس، از فوتبال دور بود و حالا بار دیگر قرار است با تراکتور به لیگ برتر برگردد. در این بین، تراکتور با سرمربی سابق پرسپولیس توافق کرده و حمید مطهری هم به عنوان نماینده گل‌محمدی در تبریز حضور دارد اما مجوز فعالیت یحیی تا این لحظه صادر نشده است.

طبق ادعای خبرورزشی این تنها مشکل یحیی گل‌محمدی برای نشستن روی نیمکت تراکتور است و احتمال دارد مجوز او تا پایان فصل صادر نشود. در این صورت، یحیی گل‌محمدی از ابتدای فصل آینده به عنوان سرمربی تراکتور روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • اتفاق جدید در پرونده یحیی گل‌محمدی
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • داستان پیچیده بازگشت یحیی گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس