Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-01@07:52:34 GMT

راهکار شرکت توانیر برای مصرف بهینه برق

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۴۴۸۵۵

راهکار شرکت توانیر برای مصرف بهینه برق

مجری طرح بهینه سازی مصرف برق در شرکت توانیر از اجرای طرح جایگرینی یک میلیون کولر گازی فرسوده با کولرهای گازی جدید خبر داد.

مسعود خانی گفت: فراخوان دعوت از سرمایه گذاران داخلی برای تولید و جایگزینی این کولرها را انجام داده ایم و بعد از مبادله قرارداد با این سرمایه گذران می‌کوشیم قبل از شروع مصرف این کولرها در سال آینده طرح را به ویژه در مناطق جنوبی کشور به اجرا در بیاوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس این طرح، کولرهای گازی پنجره‌ای با کولرهای گازی دو تکه‌ای بهینه و کارا جایگزین می‌شود و مصرف کننده تنها یک سوم بهای این کولر را به صورت اقساطی در مدت ۲۴ ماه پرداخت می‌کند.

مجری طرح بهینه سازی مصرف برق در شرکت توانیرگفت: بعد از مبادله قراردادها با سرمایه گذاران و شروع کارهای اجرایی، هموطنان ساکن در جنوب کشور را از جزئیات آن مطلع می‌کنیم و از آنان درخواست خواهد شد در سامانه شرکت‌های توریع برق ثبت نام کنند و سپس با اولویت بندی بر اساس زمان ثبت نام و سایر شاخص‌ها، کولرهای جدید واگذار خواهد شد.

  بازار/ برچسب ها: توانیر ، برق ، مصرف ، بهینه لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000PCs

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: توانیر برق مصرف بهینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۴۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاقیت معلم مراغه‌ای در ایجاد نگرش مصرف بهینه آب

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی نسرین بایزید آموزگار پایه اول دبستان شهید بهروز نژاد در قالب تجربه‌ای تربیتی جدید در رفتار و نگرش دانش آموزان تغییر ایجاد کرده و منجر به بهبود مصرف بهینه آب شده است.

این معلم مراغه‌ای گفت: از طریق داستان‌گویی، مدال قطره آب، بطری تزیین شده آب و نمایش فیلم‌ها روش درست مصرف کردن آب را به دانش آموزان آموزش داده است.

وی افزود: این دانش آموزان در مدرسه با مدال آبی که بر گردن آویخته اند حامل انتقال پیام درست مصرف کردن آب به سایر دانش آموزان هستند.

نسرین بایزید گفت: دانش آموزان نگهبان آب، در منزل نیز مرتب به اعضای خانواده درخصوص صرفه جویی در مصرف آب تذکر می‌دهند.

وی افزود: با هدف فرهنگ سازی بهینه مصرف کردن آب و یا هر نعمت دیگر لازم است در همه مقاطع تحصیلی اقدامات مشابهی به اقتضای سن و پایه تحصیلی دانش آموزان اجرا شود.

معلم مراغه‌ای با این خلاقیقت خود در جشنواره تجارب برتر تربیتی وزارت آموزش و پرورش برگزیده کشوری معرفی شده است.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معرفی معلم مراغه‌ای به عنوان برگزیده کشوری
  • نیمی از رشد اقتصادی کشور مربوط به نفت و گاز است
  • خلاقیت معلم مراغه‌ای در ایجاد نگرش مصرف بهینه آب
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی/ افزایش حدود ۶ برابری سرمایه‌گذاری در صنعت نفت در دولت سیزدهم
  • تفاهم‌نامه‌های مطالعه توسعه ۱۶ میدان گازی با ۶.۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری امضا شد
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی
  • آغاز سرمایه‌گذاری پتروشیمی‌ها در میادین گازی
  • پیش بینی ناترازی ۱۰ تا ۱۱ هزار مگاواتی برق در تابستان
  • راهکار ساده برای کمک به رژیم‌تان؛ نوشیدن آب داغ چگونه باعث کاهش وزن می‌شود؟
  • یک بام و دوهوای دولت برای کولرهای گازی: تبلیغ ممنوع؛ فروش آزاد، قاچاق رها!