Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان مجمع انتخاباتی هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی با انتخاب جلال زهرایی برای مدت حداقل چهار سال به کار خود پایان داد.

مجمع انتخاباتی هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان اصفهان امروز (چهارشنبه- ۷ مهرماه) با حضور مهرعلی باران چشمه- رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، سیدمحمدطباطبایی- مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان و معاونین وی، اعضا مجمع و رسانه ها با حدود ۳ ساعت تاخیر در تالار افتخارات سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلال زهرایی، مهدی غلامی، احمد محمدی و مجتبی منصوری چهار کاندیدایی بودند که برای ریاست هیئت ثبت نام کرده بودند که احمد محمدی و مجتبی منصوری به نفع جلال زهرایی انصراف دادند، در جریان فرایند رای گیری از مجموع ۱۶ رای ماخوذه جلال زهرایی با کسب ۱۵ رای برای مدت حداقل چهار سال به ریاست هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی رسید.

پیش از زهرایی، سیدرضا اخروی به مدت ۱۶ سال ریاست هیات را بر عهده داشت.

بیشترین زورخانه های کشور در اصفهان است

سرپرست هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی اظهار کرد: در بخش سخت افزاری استان اصفهان با ۱۳۰ زورخانه فعال بیشترین زورخانه را در کشور دارد، در کنار آن زورخانه هایی که قرار است افتتاح شود و همچنین زورخانه هایی که کلنگ ساخت آنها زده شد، همچنین بزرگترین زورخانه آموزشی کشور، از نظر مدیریتی و نیروی انسانی نیز هشت سال رتبه اول مدیریتی را در اختیار داشتیم.

به گزارش ایسنا، رضا اخروی اضافه کرد: در بعد قهرمانی می توان گفت رتبه اول کشور را در اختیار داریم و بیشترین نفرات تیم ملی از استان اصفهان هستند، در منابع انسانی ما در رشته های تیمی و انفرادی تا حد زیادی حرف اول را در کشور می‌زنیم.

وی ادامه داد: شهرستان های استان همگی فعال هستند و بسیاری از شهرستان های ما زمانی که به نمایندگی استان در مسابقات شرکت می کنند با مقام برمی گردند.

سرپرست هیئت ورزش های زورخانه و کشتی پهلوانی تصریح کرد: در گذشته دبیرخانه فرهنگ ورزش پهلوانی در اصفهان راه اندازی شده بود و اقدامات خوبی انجام داد، اما در مقطعی این دبیرخانه تعطیل شد که امیدواریم با نگاه مثبت شهردار جدید اصفهان و با پیگیری هیئت، این دبیرخانه دوباره فعالیت خود را آغاز کند.

اخروی افزود: هر آنچه تاکنون انجام شده با زحمات خانواده این رشته و حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان و خیران و حامیان این رشته بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی مهرعلی باران چشمه استان اصفهان احمد محمدی هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۴۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج

در این مراسم در پارک «روجیار» شهر سنندج، ورزشکاران و پیشکسوتان هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان و شهر سنندج به اجرای حرکات ورزش زورخانه‌ای پرداختند.

تجلیل از پیشکسوتان و پهلوانان نامدار ورزش زورخانه‌ای استان کردستان و به ویژه شهر سنندج از جمله برنامه‌های دیگر این آیین بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در فرخ شهر
  • اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • بزرگداشت هفته ورزش زورخانه‌ای و فرهنگ پهلوانی در منطقه ۱۲ اصفهان
  • قدمت ۱۵۰ ساله ورزش زورخانه‌ای در آباده
  • فرهنگ پهلوانی از گود زورخانه تا گرد جهان
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود