Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-30@20:44:16 GMT

دستگیری سوداگران رمزارز توسط وزارت اطلاعات

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۴۵۱۱۱

دستگیری سوداگران رمزارز توسط وزارت اطلاعات

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب،  با اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) یکی از بزرگترین شبکه‌های سازمان‌یافته کلاهبرداری در سطح کشور شناسایی و مورد ضربه قرار گرفت.

این باند با فریب افکار عمومی و تشویق افراد به خرید و سرمایه‌گذاری در رمز ارز مجعول«کینگ‌مانی»، مبالغ هنگفتی را از زیر مجموعه‌های خود کسب کرده و با ایجاد نوسانات ساختگی در قیمت رمز ارز ادعایی، اقدام به خرید و فروش آن کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این عملیات اعضا این باند با حکم مرجع قضایی دستگیر و به‌دلیل تعداد زیاد مالباختگان، پرونده آنان در سیر مراحل قضایی است.

وزارت اطلاعات ضمن هشدار به سوداگران و کلاهبرداران حوزه‌ رمز ارزها، به اطلاع مردم شریف ایران می‌رساند که به‌دلیل وجود مخاطرات سرمایه‌گذاری در این قبیل بازارها، توجه بیشتری کنند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۵۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب از دستگیری باند سارقین تاسیسات اداره مخابرات این شهرستان با کمک نیروهای فراجا خبر داد.

به گزارش مهر، حامد محمدی، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد از شبکه مخابرات و از دسترس خارج شدن خدمات نسبت به ۹۰۰ مشترک و خسارتی قریب به ۴۰۰ میلیون تومان، موضوع شناسایی و دستگیری مجرمین در دستور کار ضابطین قضائی قرار گرفت.

وی افزود: با دستورات قضائی عوامل انتظامی شهرستان رودبار جنوب اقدام به گشت زنی هدفمند و بررسی دوربین‌های مداربسته منتهی به صحنه جرم کردند و در نهایت دو فرد در این رابطه دستگیر شدند و به ۲۴ فقره سرقت اعتراف کردند.

محمدی، افزود: پس از بازجویی‌ها ردپای یک مال خر در این باره مشخص شد که پس از بازرسی‌های متعدد یک انبار با مقادیر قابل توجهی از کابل‌های مسروقه کشف و ضبط گردید و در نهایت مجرمین با قرارهای صادره قضائی روانه زندان شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • انهدام باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب
  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد
  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید
  • برخی کشورهای اروپایی طالب خرید خودروهای ایرانی هستند
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق شهر تهران