Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش با تاکید بر اینکه وضعیت مالی باشگاه استقلال رو به بهبود است، گفت: در مورد مدیریت باشگاه پرسپولیس در حال انجام بررسی های لازم هستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حمید سجادی در حاشیه مجمع عمومی باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه رنگی نیست و برای هر دو تیم پرسپولیس و استقلال احترام قائل است، گفت: در این نشست برنامه‌های باشگاه استقلال مطرح و گزارشی از وضعیت موجود و شرایط مالی باشگاه هم ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در مورد چشم انداز پیش رو هم بحث و بررسی شد.

وی تاکید کرد: از مدیریت باشگاه استقلال خواسته شد که گزارش مالی منتهی به تیرماه سال جاری را هر چه زودتر نهایی و ارائه کنند. تاکنون گزارشی تهیه نشده و به همین دلیل اعداد و ارقام مطرح شده قابل استناد نیستند. فقط اینکه بدهی و مشکلات مالی سرخابی‌ها فقط مربوط به امسال و سال گذشته نیست بلکه به سنوات قبل هم مربوط می‌شود.

سجادی با بیان اینکه استقلال و پرسپولیس در سال‌های گذشته بیش از ۲۰ بند حسابرسی داشتند، خاطرنشان کرد: البته در آخرین حسابرسی مربوط به استقلال تقریباً ۱۲ - ۱۰ مورد از آن بندها کاهش پیدا کرد و در کل رو به بهبود است. در نشست با وزرای اقتصاد و دادگستری هم نسبت به گزارش ارائه شده تشکر کردیم. البته که برای مطرح شدن دقیق موارد مالی منتظر مجمع عمومی سالیانه هستیم. در این مجمع گزارش مالی به صورت دقیق ارائه می‌شود.

وزیر ورزش از برگزاری نشست مشابه با سرپرست و دیگر اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خبر داد و خاطرنشان کرد: به زودی در همین محل وزارت ورزش نشستی با مدیران باشگاه پرسپولیس خواهیم داشت و به مسائل آنها رسیدگی خواهیم کرد.

سجادی در مورد مدیریت باشگاه پرسپولیس و اینکه آیا گزینه‌ای نهایی شده است؟ گفت: در این زمینه در حال فکر و بررسی هستیم تا به نتیجه برسیم.

وی در پاسخ به پرسشی که در مورد واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و مشکلات و مسائل مالی مربوط به آنها مطرح شد، تصریح کرد: در طبقه بندی اطلاعاتی، اینها جزو اطلاعات محرمانه است که نباید مطرح و رسانه‌ای شوند.

تعداد تماشاگران برای دیدار ایران و کره جنوبی دیگر موضوع مطرح از وزیر ورزش بود که وی در پاسخ به آن گفت: همکاران ما در وزارت بهداشت اینگونه اعلام کرده‌اند که حضور تماشاگران تا ۱۰۰۰ نفر مشکلی نیست اما باید بررسی شود. ببینیم شرایط بازگشایی استادیوم به چه صورت است. ضمن اینکه در مورد رعایت پروتکل‌های بهداشتی هم نیاز به هماهنگی داریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حمید سجادی استقلال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال کره باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۵۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم

به گزارش همشهری آنلاین مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس گفت: در بحث کادرفنی تغییری در ۵ هفته باقی‌مانده نخواهیم داشت و آقای درویش همراه با دیگر اعضا ادامه خواهند داد و ما یک عضو مالی که کرسی آن در باشگاه خالی است را اضافه می‌کنیم تا ریسک‌های مالی و فوتبالی را برطرف کنیم و امنیت داشته باشیم. هدف این است سال بعد پرسپولیس را به عنوان مدعی قهرمان آسیا تجهیز کنیم تا ان‌شاءالله چیزی در شأن و درخور نام نماینده ایران کسب شود.

ما تفاوتی بین استقلال و پرسپولیس نمی‌گذاشتیم و مواهب این کارت هواداری برای دو باشگاه بود اما از حالا به بعد که پرسپولیسی شدیم، باشگاه ما پشت آنها خواهد بود. ما با افتخار کارهای کارت هواداری استقلال را انجام می‌دهیم اما این بانک پرسپولیسی شده است.

کد خبر 847167 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • بررسی شایعه تغییر مدیریت در سرخابی‌ها توسط مالکان جدید
  • کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم
  • کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • هاشمی: دخالتی در امور اجرایی استقلال و پرسپولیس نداریم