Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@20:19:35 GMT

اینجا کهکشان PSG، سایه بزرگ وحشت بر سر اروپا

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۴۵۱۱۹

اینجا کهکشان PSG، سایه بزرگ وحشت بر سر اروپا

لیونل مسی دیشب پیغامی روشن برای همه اروپا داشت؛ این تازه شروع ماجراست و روزهای سختی در انتظارتان است.

به گزارش "ورزش سه"، «او یک نابغه است.» این توصیف نشریه اکیپ از بازی لیونل مسی برابر سیتی بود. فوق ستاره آرژانتینی گل دوم پی اس جی را وارد دروازه سیتی کرد که اولین گل او برای پاریسی ها نیز محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک گل زیبا که تحسین پپ گواردیولا سرمربی سیتیزن ها را نیز به همراه داشت.

 

 

 

 

پپ گواردیولا پس از شکست تیمش و در مورد مسی گفت:« نمی توان 90 دقیقه مسی را مهار کرد. بله، او به تازگی از یک مصدومیت برگشته و هنوز در بهترین فرمش نیست ولی وقتی پا به توپ می شود، به سختی بتوان متوقفش کرد.»

 

 

 

 

این یک شب کامل برای پی اس جی بود. آنها پیروز شدند و حالا صلح بر این تیم پرستاره حاکم شده است. یک آسودگی خاطر که مثلث مسی، نیمار و امباپه نیز در رختکن، مهر تاییدی بر آن زدند. پس از یکی دو هفته پرتنش و حاشیه که از قهر مسی پس از تعویض شروع شد و به اعتراض کیلیان امباپه روی نیمکت از پاس ندادن های نیمار رسید، تصویر مشترک این مثلث ترسناک در پایان بازی با سیتی ثابت می کند که حالا آرامش بر فضای پی اس جی حکم‌فرماست. عکس سه نفره مسی، نیمار و امباپه پیغامی روشن برای همه دنیا داشت: اینجا همه چی آرومه.

 

 

 

 

گل مسی تحسین های جهانی را نیز به همراه داشت. ریو فردیناند اسطوره یونایتد به عنوان کارشناس بی تی اسپورتس و در مورد مسی گفت:« ریتم، انرژی، توازن و تکنیک مسی روی حرکت با توپ و سپس آن ضربه نهایی؛ همه چیز این گل فوق العاده بود.»

 

 

 

 

مائوریسیو پوچتینو سرمربی پی اس جی هم در مورد مسی گفت:« لئو بازیکنی در کلاس بالای جهانی است و کمتر شاهدیم که یک گل را با فریاد زدن جشن بگیرد اما این گل برای او خاص بود و خیلی باشکوه نیز جشن گرفت. عادت داشتم که او را به عنوان رقیب مقابلم ببینم ولی حالا او بازیکن خودم است. این بار گلزنی او را جشن گرفتم.»

 

 

 

 

مسی خود در پایان بازی نیز پیامی برای همه داشت؛ اینکه تازه آغاز ماجراست و این مثلث تازه در شروع کار است و بهتر از اینها خواهد شد:« هرچقدر بیشتر کنار هم بازی کنیم، بهتر خواهیم شد. همه باید با هم رشد کرده و به کیفیت بازی مان اضافه کنیم.»

 

 

 

 

رستگاری برای کیلیان

مرد شاد دیگر میدان، کیلیان امباپه بود. پس از لب خوانی از حرف های او روی نیمکت در پایان بازی با مون پولیه، مشخص شد که اعتراض داشت چرا نیمار به وی پاسخ گل نمی دهد. اتفاقی که برای شروع موج جدید شایعات کفایت می کرد.

صحبت از اختلاف بین او و نیمار بود و اینکه امباپه چشم دیدن مسی را ندارد. می گفتند پیوستن مسی به پی اس جی باعث شده تا رفاقت بین نیمار و امباپه خراب شود ولی روی صحنه گل دوم پی اس جی، همکاری امباپه و مسی بود که خودنمایی می کرد. ستاره فرانسوی به مسی پاس گل داد و سپس با او جشن گرفت. حالا همه آن شایعات به تاریخ پیوسته اند.

اکیپ نوشته است:« امباپه دیشب باید چیزهایی را ثابت می کرد و این کار را با شخصیتی بالا و تلاشش برای کمک به تیم نشان داد. خنده های مسی، نیمار و امباپه در رختکن، حالا جای شایعات را گرفته اند و اکنون به نظر می رسد در کهکشان پی اس جی، همه چیز چفت و جور شده و به کار افتاده است.»

پاری سن ژرمن نیمار کیلیان امباپه لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن نیمار کیلیان امباپه لیونل مسی نیمار و امباپه پی اس جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۵۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به سیتی: دی‌بروینه پیشنهاد عربستان را رد نکرده

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه‌های عربستانی در یک سال اخیر هزینه‌های گزافی برای به خدمت گرفتن ستاره‌های بزرگ حاضر در فوتبال اروپا پرداخت کرده‌اند و موفق شده‌اند بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو، کریم بنزما، نیمار و سادیو مانه را به خدمت بگیرند.

به نظر می‌رسد که این روند قرار است در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو هم ادامه داشته باشد و پیشنهادهای قابل توجه از سوی آنها در چند ماه اخیر به دست بازیکنان بزرگ دیگری که در فوتبال اروپا حضور دارند رسیده است که یکی از آنها دی بروینه است.

چند رسانه انگلیسی چند هفته قبل خبر داده بودند که پیشنهاد هنگفت دستمزد 70 میلیون یورو در سال از سوی عربستان به این ستاره بلژیکی ارائه شده و حالا منابع نزدیک به این بازیکن خبر داده‌اند که او هنوز این پیشنهاد را به صورت رسمی رد نکرده است.

منچسترسیتی مایل است که دی بروینه را در فصل آینده هم حفظ کند چون او هنوز هم یکی از بازیکنان مطمئن و کلیدی این تیم به حساب می‌آید اما مشخص نیست که تصمیم او در پایان فصل جاری در این باره چه خواهد بود و شاید باید منتظر یک انتقال غافلگیرکننده دیگر باشیم.

دیگر خبرها

  • پیش‌بازی پاری سن ژرمن - دورتموند؛ آدمی با رویاهایش زنده‌است
  • پیشنهادهای بزرگ به بایرن مونیخ؛ پپ گواردیولا را برگردانید!
  • نیمار برای رفتن پیش مسی، ام باپه را مصدوم کرد! (فان) / فیلم
  • تیم بزرگ باید در اروپا بازی کند، کاش برسیم! ‏
  • پاداش یک فصل تاریخی؛ ژیرونا برای اولین بار به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد!
  • وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!
  • مقایسه تقابل ۴تیم بزرگ لیگ ایران با ۴ لیگ اروپا
  • هشدار به سیتی: دی‌بروینه پیشنهاد عربستان را رد نکرده
  • یوروویژن ۲۰۲۴ زیر سایه تهدیدات تروریستی؛ همه آنچه باید درباره بزرگترین رویداد موسیقی زنده جهان دانست
  • موجودات فضایی احتمالا به این دلیل منقرض شده‌اند!