Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل استقلال روی حضور مجید جلالی در راس آکادمی این باشگاه تاکید دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال دو روز پیش بازدیدی از آکادمی باشگاه استقلال داشت و با همراهی آرش برهانی که هم اکنون سرمربیگری تیم امید آبی ها را برعهده دارد، از بخش های مختلف آکادمی دیدن کرد.

مدیرعامل آبی ها در زمان مدیریتش در پاس تهران سرمایه گذاری زیادی روی آکادمی کرد و نتیجه هم گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او حالا قصد دارد در آکادمی باشگاه نیز تحول ایجاد کند.

نکته مهم درباره آکادمی استقلال این است که طی سال های گذشته همواره عادت کرده‌ایم مدیریت آن را در دست یکی از پیشکسوتان این باشگاه ببینیم که گاها حواشی ای نیز در این خصوص ایجاد شده است. آجورلو اما قصد دارد بدون توجه به نام ها فردی را به عنوان مدیر آکادمی برگزیند که در این بخش مطالعه داشته باشد.

انتخاب مدیرعامل استقلال مجید جلالی سرمربی کارکشته فوتبال ایران است که همواره نشان داده به فوتبالیست های جوان اعتقاد دارد. جلالی در پاس تهران با آجورلو چند سال همکاری کرد و حتی قهرمانی پاس در لیگ برتر نیز با زوج آجورلو و جلالی به دست آمد. از این رو دو طرف شناخت خوبی از یکدیگر دارند و حالا ممکن است این همکاری دوباره تجدید شود.

از سوی دیگر مجید جلالی در دو سال اخیر که کمتر در بطن فوتبال حضور داشته، سعی کرده اقدامات مطالعاتی و تحقیقاتی خود در فوتبال را افزایش بدهد. او در این مدت سفری به لاماسیای اسپانیا و کلروسونپن فرانسه داشت و در دوره های مدیریت آکادمی در این دو کشور شرکت کرد.

جلالی در این دوره ها با مدیریت مدرن آکادمی فوتبال آشنا شده و همین موضوع یکی از دلایل اصلی‌ای است که آجورلو اصرار به سپردن آکادمی به او دارد، همین مساله است.

حال باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی در این خصوص رخ می‌دهدو آیا آقامعلم فوتبال در فضای جدیدی در فوتبال کارش را استارت می‌زند یا خیر.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مصطفی آجرلو استقلال آرش برهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۵۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلالی - آلوز: دوئل سال برای یک عنوان ارزشمند

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دو دیدار حساس و تعیین کننده رقابت‌های لیگ برتر برای کسب عنوان قهرمانی، امروز استقلال در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت. مسابقه‌ای که برای آبی پوشان از اهمیت بالایی برخوردار است و در سمت مقابل نیز، حمید مطهری امیدوار است در نخستین تجربه خودروی نیمکت تراکتور در رقابت‌های لیگ برتر، سربلند از زمین خارج شود.

دیدار امروز استقلال و تراکتور تنها به نبرد میان دو تیم خلاصه نمی‌شود چرا که ۲ پاسور برتر لیگ برتر، امروز در جدالی هیجان انگیز و مهم با هم روبرو خواهند شد. جایی که ابوالفضل جلالی از استقلال و ریکاردو آلوز از تراکتور با ثبت 9 پاس گل، در رتبه نخست مشترک قرار دارند.

در بازی دور رفت، جلالی پاس گل دوم تیمش را برای گوستاوو بلانکو ارسال کرد ولی آلوز به دلیل محرومیت ناشی از دریافت کارت قرمز، در زمین بازی حضور نداشت. حالا این دو بازیکن سخت تلاش می کنند تا با گلسازی برای تیمشان، رتبه اول جدول را به تنهایی در اختیار بگیرند.

نزدیک ترین تعقیب کننده این دو بازیکن، دانیال اسماعیلی فر است که او به دلیل محرومیت، بازی امروز پرسپولیس برابر سپاهان را از دست داده و این فرصت خوبی برای آلوز و جلالی است تا فاصله خود را در جدول بهترین پاسورهای لیگ افزایش داده و در نهایت این عنوان ارزشمند را از آن خود کنند.

دیگر خبرها

  • شوک به استقلال؛ خطیر برکنار شد | چه کسی مدیرعامل آبی ها شد؟
  • آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟
  • جلالی - آلوز: دوئل سال برای یک عنوان ارزشمند
  • حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی
  • مرد در سایه به زودی مدیرعامل استقلال می شود؟ | مدیری که علی دایی را آبی‌پوش کرد!
  • اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!
  • هشدار استقلال ؛ فریب نخورید!
  • هشدار استقلال به خانواده ها: تست گیری فصل جدید آکادمی شروع نشده است
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم