Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، امروز در حکمی دکتر پیمان جبلی را به ریاست سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.

امیدعلی مسعودی، پژوهشگر رسانه و استاد علوم ارتباطات دانشگاه سوره ضمن اظهار خرسندی از این انتخاب در گفتگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا، پیمان جبلی را مدیری متدین، مدیر و مدبر خواند و گفت: ایشان با محدودیت های‌ناشی از تحریم‌های ظالمانه در سطح بین المللی آشناست و به همین دلیل حضورش در صداوسیما مفید خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای جبلی در معاونت برون مرزی صداوسیما با چالش‌های زیادی مواجه بودند. مدیریت خوب و صبر و حوصله‌شان باعث شد با وجود همه محرومیت‌های ناشی از تحریم، موفق باشند و بتوانند پیام انقلاب اسلامی را به علاقه مندان این پیام در جهان برساند.

وی با بیان این که سال‌هاست دکتر جبلی را می شناسم اظهار داشت: در دانشگاه امام صادق(ع) او جزو طیف دانشجوهای متعهد، باسواد و بااخلاق دانشگاه بود. علاوه بر آن که آنجا تحصیل می کردند، ارتباط محکمی هم با صداوسیما داشتند و در دانشگاه صداوسیما تدریس می‌کردند و به طور کلی هم در محیط اجرایی و هم پژوهشی و آموزشی کار کرده است. من از زمان دانشجویی ایشان را می شناسم. چون با دانشگاه امام صادق (ع) و به ویژه دانشکده ارتباطات این دانشگاه در ارتباط بودم. در یک دوره کوتاهی سردبیر یکی از فصلنامه هایشان بودم و همواره تبادل فکری بین دانشگاه امام صادق و سوره وجود داشت. زمانی هم در دانشکده صداوسیما تدریس داشتم، آقای جبلی را آنجا می دیدم.

مسعودی افزود: نکته مثبت دکتر جبلی این است که کاملا به مسائل و مشکلات صداوسیما اشراف داشته و دید علمی و نه احساسی به مسائل دارد. برخی از موانع در سطح بین المللی با مدیریت ایشان برطرف شد. آقای جبلی با محدودیت های‌ناشی از تحریم‌های ظالمانه در سطح بین المللی آشناست و حضورش در صداوسیما مفید خواهد بود.

رئیس هیات مدیره انجمن سواد رسانه‌ای یکی از مشکلات مهم صداوسیما را تعداد زیاد نیروهای این مجموعه دانست و گفت: سال گذشته صداوسیما همایشی داشت که یکی از مدیران گفت حدود ۴۵ هزار نیرو در این سازمان فعال هستند. این افراد سازماندهی نشده اند. امیدوارم دکتر جبلی با تحقیق و پژوهش بتواند این نیروها را ساماندهی کند. بخشی از این نیروها بازنشسته‌هایی هستند که هنوز با بدنه صداوسیما ارتباط دارند.

به گزارش ایرنا، پیمان جبلی در رسانه ملی، مسئولیت‌هایی همچون معاونت برون مرزی صداوسیما، عضویت در هیات علمی دانشگاه صداوسیما و معاونت سیاسی صداوسیمارا بر عهده داشته است.

برچسب‌ها سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران دانشگاه امام صادق پیمان جبلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران دانشگاه امام صادق سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران دانشگاه امام صادق پیمان جبلی دانشگاه امام صادق پیمان جبلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۵۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در برنامه‌ای تلویزیونی بی‌واسطه با دانشجویان به گفت‌وگو نشست.

در این برنامه دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در حوزه کشاورزی، بذر هیبریدی به نمایش گذاشته شد. 

در برنامه «بی‌واسطه» دستاورد محققان دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه مبارزه با گرد و غبار با عنوان مالچ پاشی به تصویر کشیده شد. 

همچنین نمایشگاه ارتباط دانشگاه با صنعت به عنوان طرح پویش اشتغال در این برنامه نشان داده شد، بر این اساس دانشجویان می توانند شغل مورد نظر خود را در ارتباط با صنایع مختلف بیایند و از دوران دانشجویی وارد شغل مورد نظر شوند. 

در بخشی از این برنامه واحد پردیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد به نمایش گذاشته شد، پردیس این واحد دانشگاهی با هدف تبدیل علم به ثروت فعالیت می‌کند.

دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این برنامه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحصیلی جاری، ۱۸ هزار میلیارد تومان درآمد داشته است که هزار میلیارد تومان آن از فناوری کسب شده است، یعنی ۶۰ درصد درآمد دانشگاه آزاد اسلامی از شهریه و ۴۰ درآمد غیرشهریه‌ای است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • نشست اعضای شورای پژوهشی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با اساتید دانشگاه ارومیه
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • عملیات وعده صادق سیلی محکم مظلومان جهان بر چهره صهیونیست بود
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز