Web Analytics Made Easy - Statcounter

مه شو : خودرو های خارجی ارزان شدند. خودروهای خارجی 200 میلیون ارزان شدند. تکلیف واردات خودروهای خارجی چه خواهد شد؟ با ما همراه شوید تا در ادامه از واردات خودروهای خارجی برای شما بگوییم.

واردات خودروهای خارجی برای جانبازان

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، رییس بنیاد شهید: قرار است حدود ۵ هزار خودرو برای جانبازان وارد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امکانات قانونی واردات این خودرو ها برای جانبازان تنها در مناطق آزاد فراهم است و برای ما راحت‌تر است تمام خودرو ها از یک منطقه آزاد وارد شوند. وی ادامه داد: در صورتی که مشکل تردد خودرو های جانبازان رفع نشود دست کم می‌توان خودروهای جانبازان خوزستانی را از منطقه آزاد اروند وارد کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به درخواست برای سرمایه گذاری شرکت‌های اقتصادی وابسته به این بنیاد اشاره کرد و گفت: درخواست شد شرکت‌های اقتصادی همچون مؤسسه کوثر در منطقه آزاد اروند که حوزه وابسته به شهدا نیز هست سرمایه گذاری کند که انتظار منطقی است و این امر باید توسط بخش اقتصادی کوثر مطالعه شود.

قاضی زاده هاشمی در ادامه با اشاره به پیشنهاد خود برای مدیریت منطقه آزاد اروند توسط بنیاد شهید، اظهار کرد: این پیشنهاد نیاز به کار کارشناسی دارد و امروز تنها آمادگی اعلام شد و با نظر و تصمیم دبیرخانه مناطق آزاد اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: این مدیریت نباید یک دوره کوتاه مدت باشد بلکه با یک دوره بلند مدت برای انجام فعالیت‌ها معنا می‌گیرد و قرارداد باید بلندمدت منعقد شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: استقلال رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کارشناسی واردات واردات خودرو خودروهای خارجی منطقه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۵۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری جهرمی: تراز تجاری کشور بدون نفت مثبت شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیأت دولت با اشاره به افزایش تجارت خارجی کشور در ماه گذشته، تصریح کرد: بر اساس گزارش گمرک ایران، تجارت خارجی کشور در فروردین ماه ۱۴۰۳ با رشدی ۴۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، به رقم ۱۰ میلیارد و ۴۲۰ میلیون دلار رسید.

وی اضافه کرد: تراز تجاری در فروردین ماه که بخش عمده‌ای از آن در کشور ما با توجه به آغاز سال جدید تعطیل است، حتی بدون احتساب نفت نیز مثبت شد.

گفتنی است؛ تجارت خارجی کشور (مجموع صادرات و واردات) با احتساب نفت خام، میعانات گازی، خدمات فنی مهندسی و برق در فروردین ماه سال جاری با ۴۷.۶۳ درصد افزایش به رقم ۱۰ میلیارد و ۴۲۰ میلیون دلار رسید.

از مجموع صادرات و واردات کشور، ۷ میلیارد و ۶۸۰ میلیون دلار به صادرات و ۲ میلیارد و ۷۴۰ میلیون دلار آن به واردات اختصاص داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکلیف نامعلوم عرضه خودرو‌های وارداتی!
  • تکلیف نامعلوم عرضه خودروهای وارداتی از فردا!
  • بهادری جهرمی: تراز تجاری کشور بدون نفت مثبت شد
  • تراز تجاری کشور بدون نفت مثبت شد
  • سخنگوی دولت: تراز تجاری کشور بدون نفت مثبت شد
  • معرفی فورس گورکا پنج‌در، همتای ارزان‌قیمت مرسدس G کلاس از هند! (+عکس)
  • خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود
  • 12 محصول ایران خودرو و سایپا ارزان شد + جدول قیمت
  • قیمت امروز خودرو در بازار | نوسان در قیمت خودروهای داخلی و خارجی
  • کاکایی، کارشناس صنعت خودرو: مردم پول ندارند سمند ۲۰ سال پیش را عوض کنند؛ می خواهند خودروی برقی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیونی وارد کنند؟